چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
تحقیقات روابط عمومی ـ سال ششم، شمارهٔ ۴۱ـ۴۰، آذر، دی، بهمن، اسفند ۱۳۸۶
▪ انتخابات انجمن روابط عمومی ایران، فرصتی برای تحول مدیریتی: ص ۲
▪ نشانههایی از روابط عمومی در دوران ایران باستان: ص ۳
▪ نقش روابط عمومی در کارآمدی نظام کارشناسی: ص ۶
▪ روابط عمومی باید شریک مدیریت سازمان باشد: ص ۱۰
▪ دستورالعملهای تعیین اهداف قابل سنجش روابط عمومی: ص ۱۳
▪ اندیشههای تبلیغی و ارتباط امام (ره): ص ۱۷
▪ روابط عمومی الکترونی در جامعه اطلاعاتی: ص ۲۵
▪ رسالت روابط عمومیها در عصر انتظار: ص ۳۱
▪ مدیریت هیئتی در سازمان و تاثیر آن بر روابط عمومی: ص ۴۰
▪ روابط عمومیها و دانش ساخت آگهی تبلیغاتی: ص ۴۶
▪ آشنائی با آثار برتر جهانی: ص ۴۹
▪ مدیران دولتی: روابط عمومی یا واحد تبلیغات، روابط عمومی دولتی ایران در معرض نقد، مشکل ضعف اطلاعرسانی کشور در کجاست: ص ۵۲
▪ فنآوریهای جدید، دامنه بازاریابی روابط عمومی را گسترش میدهد: ص ۵۴
▪ برنامهریزی و تصمیمگیری برای تبلیغات: ص ۵۸
▪ نقش روابط عمومی در شرکتهای بینالمللی قرن ۲۱: ص ۶۷
▪ هنری به نامه ”هدیه دادن“ در تبلیغات تجاری: ص ۶۹
▪ به روز رسانی سایت: ص ۷۱
▪ سخنوری و روابط عمومی: ص ۷۲
▪ نقش روابط عمومی در سیاست داخلی و جهانی آمریکا: ص ۷۳
▪ فعالیتهای کارل فلشر مدیر روابط عمومی ب.ام.و: ص ۷۴
▪ انتصاب مدیران غیر متخصص به مدیریت روابط عمومی: ص ۷۶
▪ چگونگی ارتقا وجهه روابط عمومی: ص ۷۸
▪ روابط عمومیهای مدیر چاقکن: ص ۷۹
▪ اخبار: ص ۸۰
▪ تریبون مؤسسه: ص ۸۲
▪ بخش انگلیسی: ص ۹۱
▪ نشانههایی از روابط عمومی در دوران ایران باستان: ص ۳
▪ نقش روابط عمومی در کارآمدی نظام کارشناسی: ص ۶
▪ روابط عمومی باید شریک مدیریت سازمان باشد: ص ۱۰
▪ دستورالعملهای تعیین اهداف قابل سنجش روابط عمومی: ص ۱۳
▪ اندیشههای تبلیغی و ارتباط امام (ره): ص ۱۷
▪ روابط عمومی الکترونی در جامعه اطلاعاتی: ص ۲۵
▪ رسالت روابط عمومیها در عصر انتظار: ص ۳۱
▪ مدیریت هیئتی در سازمان و تاثیر آن بر روابط عمومی: ص ۴۰
▪ روابط عمومیها و دانش ساخت آگهی تبلیغاتی: ص ۴۶
▪ آشنائی با آثار برتر جهانی: ص ۴۹
▪ مدیران دولتی: روابط عمومی یا واحد تبلیغات، روابط عمومی دولتی ایران در معرض نقد، مشکل ضعف اطلاعرسانی کشور در کجاست: ص ۵۲
▪ فنآوریهای جدید، دامنه بازاریابی روابط عمومی را گسترش میدهد: ص ۵۴
▪ برنامهریزی و تصمیمگیری برای تبلیغات: ص ۵۸
▪ نقش روابط عمومی در شرکتهای بینالمللی قرن ۲۱: ص ۶۷
▪ هنری به نامه ”هدیه دادن“ در تبلیغات تجاری: ص ۶۹
▪ به روز رسانی سایت: ص ۷۱
▪ سخنوری و روابط عمومی: ص ۷۲
▪ نقش روابط عمومی در سیاست داخلی و جهانی آمریکا: ص ۷۳
▪ فعالیتهای کارل فلشر مدیر روابط عمومی ب.ام.و: ص ۷۴
▪ انتصاب مدیران غیر متخصص به مدیریت روابط عمومی: ص ۷۶
▪ چگونگی ارتقا وجهه روابط عمومی: ص ۷۸
▪ روابط عمومیهای مدیر چاقکن: ص ۷۹
▪ اخبار: ص ۸۰
▪ تریبون مؤسسه: ص ۸۲
▪ بخش انگلیسی: ص ۹۱
دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی
صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر: هوشمند سفیدی
تلفن: ۶۶۴۳۴۰۱۴-۶۶۵۶۹۳۸۹ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۹۱۹۰۸۱ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان دماوند، بین ۳۰ متری نارمک و چهارراه خاقانی، جنب بیمه آسیا، بنبست خرم، پلاک ۷
صندوق پستی: ۱۳۸۸-۱۴۵۱۵
سایت: www.prspace.ir
نشانی الکترونیک: info@prspace.ir
صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر: هوشمند سفیدی
تلفن: ۶۶۴۳۴۰۱۴-۶۶۵۶۹۳۸۹ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۹۱۹۰۸۱ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان دماوند، بین ۳۰ متری نارمک و چهارراه خاقانی، جنب بیمه آسیا، بنبست خرم، پلاک ۷
صندوق پستی: ۱۳۸۸-۱۴۵۱۵
سایت: www.prspace.ir
نشانی الکترونیک: info@prspace.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست