شنبه, ۱۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 1 February, 2025
مجله ویستا
مدیریت اجرایی در مدارس: چگونه مدیریت و رهبری کارکنان موجب بهبود عملکرد مدارس میگردد
تاریخ نشر : ۸۵۰۱۱۴
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۴۵۸-۲۷-۸
شماره کنگره : ۸۵۱۱۴۰۱۷
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : بنیسی - پریناز
نویسنده : وست-برنهام - جان
نویسنده : برادبور - اینگریت
مترجم : معینیان - داود
مترجم : بصیری - سودابه
مطالب کتاب حاضر دربرگیرندهی سیاست، عملکرد و تغییرات مدون در نواحی استانداردها مدیریتهای اجرایی در انگستان از سال 1997 است. این تغییرات حاوی نکاتی است از قبیل، تاسیس یک واحد استاندارد قدرتمند و متمرکز در پارلمان آموزشی و استخدامی، تخصیص استانداردهای حرفهای ملی برای معلمان کلاس، سیستم ایجاد ارتقای درجه برای افزایش حقوق دبیران متخصص و یک شکل کاری غیر سیستمی برای ایجاد و عملکرد در مدیریت اجرایی از زمان ایجاد Code of 1862 که مربوط به معلمین و توسعهی بازدهی عملکرد دانشآموزان است. در بخش نتیجهگیری آمده است: 'مدلهایی که استفاده میشود برای پیشرفت، شامل ارزیابی شاگردان در طبقهبندی آنها به گروههای خوب و متوسط به منظور سازماندهی موثر آنها است. ممکن است یک شکاف خطرناک در آموزش و پرورش، وجود داشته باشد و آن قسمتهای مکمل میباشد. شاید درسهایی وجود داشته باشد که یاد گرفته میشوند از فیزیکدان، دیوید بوهم که از کتاب (پنجاه حکمت انظباتی ـ 1990) وظیفهای است بیهوده ـ مانند تلاش دوباره بر متحد کردن تکههایی از آینه شکسته که دوباره با نور منعکس کنند'.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۴۵۸-۲۷-۸
شماره کنگره : ۸۵۱۱۴۰۱۷
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : بنیسی - پریناز
نویسنده : وست-برنهام - جان
نویسنده : برادبور - اینگریت
مترجم : معینیان - داود
مترجم : بصیری - سودابه
مطالب کتاب حاضر دربرگیرندهی سیاست، عملکرد و تغییرات مدون در نواحی استانداردها مدیریتهای اجرایی در انگستان از سال 1997 است. این تغییرات حاوی نکاتی است از قبیل، تاسیس یک واحد استاندارد قدرتمند و متمرکز در پارلمان آموزشی و استخدامی، تخصیص استانداردهای حرفهای ملی برای معلمان کلاس، سیستم ایجاد ارتقای درجه برای افزایش حقوق دبیران متخصص و یک شکل کاری غیر سیستمی برای ایجاد و عملکرد در مدیریت اجرایی از زمان ایجاد Code of 1862 که مربوط به معلمین و توسعهی بازدهی عملکرد دانشآموزان است. در بخش نتیجهگیری آمده است: 'مدلهایی که استفاده میشود برای پیشرفت، شامل ارزیابی شاگردان در طبقهبندی آنها به گروههای خوب و متوسط به منظور سازماندهی موثر آنها است. ممکن است یک شکاف خطرناک در آموزش و پرورش، وجود داشته باشد و آن قسمتهای مکمل میباشد. شاید درسهایی وجود داشته باشد که یاد گرفته میشوند از فیزیکدان، دیوید بوهم که از کتاب (پنجاه حکمت انظباتی ـ 1990) وظیفهای است بیهوده ـ مانند تلاش دوباره بر متحد کردن تکههایی از آینه شکسته که دوباره با نور منعکس کنند'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست