شنبه, ۳۰ تیر, ۱۴۰۳ / 20 July, 2024
مجله ویستا


کسب و تجارت الکترونیکی: رویکردی مدیریتی


کسب و تجارت الکترونیکی: رویکردی مدیریتی
نویسنده : اروانه، معصومه,خداداد، سیدحمید,عزیزی، شهریار,میرحسینی، حسین
شماره کنگره : ۵ك۴خ/۳۲/HP۵۵۴۸
شابک : ۹۶۴-۵۳۰-۰۶۳-۰
رده دیویی : ۳۸۱.۱۴۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۱۳
تعداد صفحه : ۲۳۸
نوبت چاپ : ۱

در كتاب حاضر كه براي مطالعه‌ي دانشجويان رشته‌ي مديريت بازرگاني، فناوري اطلاعات، و تجارت الكترونيك در مقاطع كارشناسي ارشد تدوين شده، نخست، ضمن بيان مباني تجارت الكترونيكي، تعريفي از آن به دست داده شده است: تجارت الكترونيكي مبادله‌ي الكترونيكي است كه خريد و فروش كالاها و خدمات بين شركت‌ها، افراد، دولت‌ها و ساير بخش‌هاي عمومي و خصوصي را شامل مي‌گردد و از طريق شبكه‌هاي رايانه‌اي هدايت مي‌شود. و سپس اين مباحث مطرح گرديده است: بازاريابي اينترنتي، انواع تجارت الكترونيكي و مدل‌هاي كسب و كار، مديريت زنجيره‌ي تامين الكترونيكي، خريد و رفتار الكترونيكي، پرداخت و امنيت در تجارت الكترونيكي، محيط تجارت الكترونيكي، و سازمان الكترونيكي.