سه شنبه, ۱۶ بهمن, ۱۴۰۳ / 4 February, 2025
مجله ویستا
کسب و تجارت الکترونیکی: رویکردی مدیریتی
نویسنده : اروانه، معصومه,خداداد، سیدحمید,عزیزی، شهریار,میرحسینی، حسین
شماره کنگره : ۵ك۴خ/۳۲/HP۵۵۴۸
شابک : ۹۶۴-۵۳۰-۰۶۳-۰
رده دیویی : ۳۸۱.۱۴۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۱۳
تعداد صفحه : ۲۳۸
نوبت چاپ : ۱
در كتاب حاضر كه براي مطالعهي دانشجويان رشتهي مديريت بازرگاني، فناوري اطلاعات، و تجارت الكترونيك در مقاطع كارشناسي ارشد تدوين شده، نخست، ضمن بيان مباني تجارت الكترونيكي، تعريفي از آن به دست داده شده است: تجارت الكترونيكي مبادلهي الكترونيكي است كه خريد و فروش كالاها و خدمات بين شركتها، افراد، دولتها و ساير بخشهاي عمومي و خصوصي را شامل ميگردد و از طريق شبكههاي رايانهاي هدايت ميشود. و سپس اين مباحث مطرح گرديده است: بازاريابي اينترنتي، انواع تجارت الكترونيكي و مدلهاي كسب و كار، مديريت زنجيرهي تامين الكترونيكي، خريد و رفتار الكترونيكي، پرداخت و امنيت در تجارت الكترونيكي، محيط تجارت الكترونيكي، و سازمان الكترونيكي.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست