یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 19 May, 2024
مجله ویستا
نظریه نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران 'طراحی دولت کیفیت مدار'
تاریخ نشر : ۸۵۰۱۱۹
تیراژ : ۱۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۷۶-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۹۰۴۸
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : ریاحی - بهروز
نگارنده در این تحقیق، کوشیده تا با مطالعهی ویژگیهای مدیریت کیفیت جامعه در بخش خصوصی و دولتی، نقاط اشتراک و افتراق آنها را یافته و با بررسی مدلهای شناخته شدهی مدیریت کیفیت جامع، و بر اساس ارزشهای مالی اسلامی، الگوی مناسب مدیریت کیفیت جامع را برای بخش دولتی ایران، عرضه نماید. برخی از نتایج تحقیق، بدین قرار است: '1- احترام به ارباب رجوع، تدیون روشها و رویههایی که نشانگر احترام به اربابرجوع باشد و واکنش مناسب به برخوردهای نامناسب آنان، اعتماد مردم با به دستگاههای دولتی افزایش میدهد. 2- رعایت ملاطفت اسلامی و انعطافپذیری در ارائهی خدمات همراه با نرمش و تلاش کارکنان درحل مشکلات مردم، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود. 3- تلاش مدیریت در کاهش خطاها در سازمانها و ایجاد نظامهای انگیزشی برای ارائهی خدمات صحیح به مراجعان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میگردد. 4- وجود کارکنان دانشی و توانمند، تحصیلات مرتبط کارکنان با خدماتی که ارائه میدهند و وجود دورههای آموزشی و افزایش دانش و مهارت کارکنان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود'.
تیراژ : ۱۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۷۶-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۹۰۴۸
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : ریاحی - بهروز
نگارنده در این تحقیق، کوشیده تا با مطالعهی ویژگیهای مدیریت کیفیت جامعه در بخش خصوصی و دولتی، نقاط اشتراک و افتراق آنها را یافته و با بررسی مدلهای شناخته شدهی مدیریت کیفیت جامع، و بر اساس ارزشهای مالی اسلامی، الگوی مناسب مدیریت کیفیت جامع را برای بخش دولتی ایران، عرضه نماید. برخی از نتایج تحقیق، بدین قرار است: '1- احترام به ارباب رجوع، تدیون روشها و رویههایی که نشانگر احترام به اربابرجوع باشد و واکنش مناسب به برخوردهای نامناسب آنان، اعتماد مردم با به دستگاههای دولتی افزایش میدهد. 2- رعایت ملاطفت اسلامی و انعطافپذیری در ارائهی خدمات همراه با نرمش و تلاش کارکنان درحل مشکلات مردم، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود. 3- تلاش مدیریت در کاهش خطاها در سازمانها و ایجاد نظامهای انگیزشی برای ارائهی خدمات صحیح به مراجعان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میگردد. 4- وجود کارکنان دانشی و توانمند، تحصیلات مرتبط کارکنان با خدماتی که ارائه میدهند و وجود دورههای آموزشی و افزایش دانش و مهارت کارکنان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی سیل مشهد سید ابراهیم رئیسی دولت دولت سیزدهم رئیس جمهور مجلس لبنان رئیسی سیدابراهیم رئیسی مازندران
سیل مشهد هواشناسی تهران بارش باران سیلاب خراسان رضوی آموزش و پرورش سلامت پلیس سازمان هواشناسی امتحانات نهایی
قیمت دلار خودرو یارانه حقوق بازنشستگان قیمت خودرو دلار قیمت طلا مالیات ایران خودرو بازار خودرو مسکن قیمت سکه
موسیقی نمایشگاه کتاب لیلا حاتمی زری خوشکام سینمای ایران علی حاتمی کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینما سریال مهران مدیری
دانشگاه تهران مریخ
اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه روسیه آمریکا حماس چین اوکراین ترکیه یمن
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر بازی تراکتور فدراسیون فوتبال اشکان دژاگه باشگاه پرسپولیس بارسلونا سپاهان مس رفسنجان
هوش مصنوعی اینترنت آیفون فناوری هواپیما اپل گوگل موبایل سامسونگ دانش بنیان
استرس مغز کاهش وزن سرطان قلب دیابت سلامت روان ویتامین مسواک