پنجشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۳ / 13 March, 2025
مجله ویستا
دانش مدیریت ـ دوره بیست و یکم، شماره ۸۱، تابستان ۱۳۸۷
▪ سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی/ مقصود امیری، حمیدرضا یزدانی، نسیم اکرام نصرتیان: ص ۳
▪ روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت/ عباس بازرگان هرندی: ص ۱۹
▪ تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان/ بهرام رنجبریان، رسول قلیزاده شغل آباد: ص ۳۷
▪ طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن براساس آن/ احمد شربت اوغلی، امیر اخلاصی: ص ۵۷
▪ اعتیاد به کار: چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها/ آرین قلیپور، عباس نرگسیان، رضا طهماسبی: ص ۷۵
▪ رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی/ جمشید صالحی صادقیانی، مقصود امیری، محمدتقی تقویفرد، سیدحسین رضوی: ص ۹۱
▪ اثرات متعارض شاخصهای فنی محصول برخواستههای مشتری (کاربرد MODM در QFD)/ داوود کریمی دستجردی، کیخسرو یاکیده: ص ۱۱۱
▪ ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور/ محمدرضا مهرگان، امین کامیاب مقدس، عالیه کاظمی: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
▪ روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت/ عباس بازرگان هرندی: ص ۱۹
▪ تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان/ بهرام رنجبریان، رسول قلیزاده شغل آباد: ص ۳۷
▪ طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن براساس آن/ احمد شربت اوغلی، امیر اخلاصی: ص ۵۷
▪ اعتیاد به کار: چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها/ آرین قلیپور، عباس نرگسیان، رضا طهماسبی: ص ۷۵
▪ رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی/ جمشید صالحی صادقیانی، مقصود امیری، محمدتقی تقویفرد، سیدحسین رضوی: ص ۹۱
▪ اثرات متعارض شاخصهای فنی محصول برخواستههای مشتری (کاربرد MODM در QFD)/ داوود کریمی دستجردی، کیخسرو یاکیده: ص ۱۱۱
▪ ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور/ محمدرضا مهرگان، امین کامیاب مقدس، عالیه کاظمی: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
صاحب امتیاز: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وبسایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وبسایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست