چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا


پست مستقیم (بازاریابی ارتباطات - بازاریابی مستقیم - بازاریابی از راه دور - بازاریابی جغرافیایی)


تاریخ نشر : ۸۴۱۱۰۵
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۳۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۲۹۴-۰۰-۳
رده دیویی : ۳۸۱.۱۴۲
نوع اثر : بازنویسی
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : ملکی‌ورنامخواستی - محمد

'پست مستقیم' ارتباطات یا فناوری فروش است که همزمان مستقیم، تعاملی و قابل اندازه‌گیری بوده و با یک مشتری و یا مشتری آتی سروکار دارد و هدف آن ایجاد ارتباط بازرگانی فردی در بلند مدت است و براساس پایگاه داده‌های مصرف کنندگان شرکت‌ها و سازمان‌ها، مشتریان داخلی و خارجی بنا گردیده است. نگارنده در کتاب حاضر با معرفی این فناوری نوظهور، اهمیت استفاده از آن را تشریح نموده است: مطالعه‌ی این کتاب به صاحبان صنایع اعم از کارخانجات، کارگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش و فرهنگی، مدیران و بازاریابان بخش‌های دولتی و خصوصی، کلیه کارگزاران و کاربران صنعت بازاریابی توصیه شده است.