سه شنبه, ۹ بهمن, ۱۴۰۳ / 28 January, 2025
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی و تبلیغات ـ شماره ۶-۷، اسفند ۱۳۸۶ و فروردین ۱۳۸۷


▪ سرمقاله / لزوم نهادینه‌سازی مهندسی تبلیغات: ص ۲۰
▪ آسیب‌شناسی تبلیغات تجاری در صدا و سیما/دکتر محمود دهقان طزجانی: ص ۲۲
▪ تحلیل کمپین نایکی در جام جهانی /دکتر محمود محمدیان ، علی محمدی: ص ۳۰
▪ طرح کلی تنظیم کمپن تبلیغات/دکتر محمد بلوریان تهرانی: ص ۴۰
▪ مهندسی ERP در تبلیغات/مهندس علی خویه: ص ۴۳
▪ جادوی تیزرسازی/دکتر بهرام صادقی شبستری: ص ۴۸
▪ بررسی انگیزه‌های غیر کار کردی خریداران ایرانی /شهریار عزیزی: ص ۶۰
▪ هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری /سمیه صفری، سیامک میراحمدی: ص ۶۴
▪ آشنایی با آگهی‌های جدید روزنامه‌ای /دکتر یونس شکرخواه: ص ۶۶
▪ جاذبه‌های تبلیغات /مهندس بهنود الله‌وردی نیک: ص ۶۸
▪ گزارش تصویری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی: ص ۷۲
▪ رویکردی فلسفی به برگزاری چهارمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران: ص ۷۴
▪ تبلیغات خلاق: ص ۷۶
▪ تبلیغات خلاق در حضور دیگران ( تبلیغات چریکی ): ص ۸۲
▪ ادنیوز ( تازه‌های تبلیغاتی و بازاریابی ): ص ۸۳
▪ آدز آنلاین؛ مروری بر سایت‌ها و وبلاگهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۹۰
▪ بالون‌های نمایشگر: ص ۱۰۰
▪ مصاحبه با مدیر عامل شرکت روزگار طرفه: ص ۱۰۲
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)