سه شنبه, ۹ بهمن, ۱۴۰۳ / 28 January, 2025
مجله ویستا
مدیریت بازاریابی و تبلیغات ـ شماره ۶-۷، اسفند ۱۳۸۶ و فروردین ۱۳۸۷
▪ سرمقاله / لزوم نهادینهسازی مهندسی تبلیغات: ص ۲۰
▪ آسیبشناسی تبلیغات تجاری در صدا و سیما/دکتر محمود دهقان طزجانی: ص ۲۲
▪ تحلیل کمپین نایکی در جام جهانی /دکتر محمود محمدیان ، علی محمدی: ص ۳۰
▪ طرح کلی تنظیم کمپن تبلیغات/دکتر محمد بلوریان تهرانی: ص ۴۰
▪ مهندسی ERP در تبلیغات/مهندس علی خویه: ص ۴۳
▪ جادوی تیزرسازی/دکتر بهرام صادقی شبستری: ص ۴۸
▪ بررسی انگیزههای غیر کار کردی خریداران ایرانی /شهریار عزیزی: ص ۶۰
▪ هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری /سمیه صفری، سیامک میراحمدی: ص ۶۴
▪ آشنایی با آگهیهای جدید روزنامهای /دکتر یونس شکرخواه: ص ۶۶
▪ جاذبههای تبلیغات /مهندس بهنود اللهوردی نیک: ص ۶۸
▪ گزارش تصویری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی: ص ۷۲
▪ رویکردی فلسفی به برگزاری چهارمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران: ص ۷۴
▪ تبلیغات خلاق: ص ۷۶
▪ تبلیغات خلاق در حضور دیگران ( تبلیغات چریکی ): ص ۸۲
▪ ادنیوز ( تازههای تبلیغاتی و بازاریابی ): ص ۸۳
▪ آدز آنلاین؛ مروری بر سایتها و وبلاگهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۹۰
▪ بالونهای نمایشگر: ص ۱۰۰
▪ مصاحبه با مدیر عامل شرکت روزگار طرفه: ص ۱۰۲
▪ آسیبشناسی تبلیغات تجاری در صدا و سیما/دکتر محمود دهقان طزجانی: ص ۲۲
▪ تحلیل کمپین نایکی در جام جهانی /دکتر محمود محمدیان ، علی محمدی: ص ۳۰
▪ طرح کلی تنظیم کمپن تبلیغات/دکتر محمد بلوریان تهرانی: ص ۴۰
▪ مهندسی ERP در تبلیغات/مهندس علی خویه: ص ۴۳
▪ جادوی تیزرسازی/دکتر بهرام صادقی شبستری: ص ۴۸
▪ بررسی انگیزههای غیر کار کردی خریداران ایرانی /شهریار عزیزی: ص ۶۰
▪ هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری /سمیه صفری، سیامک میراحمدی: ص ۶۴
▪ آشنایی با آگهیهای جدید روزنامهای /دکتر یونس شکرخواه: ص ۶۶
▪ جاذبههای تبلیغات /مهندس بهنود اللهوردی نیک: ص ۶۸
▪ گزارش تصویری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی: ص ۷۲
▪ رویکردی فلسفی به برگزاری چهارمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران: ص ۷۴
▪ تبلیغات خلاق: ص ۷۶
▪ تبلیغات خلاق در حضور دیگران ( تبلیغات چریکی ): ص ۸۲
▪ ادنیوز ( تازههای تبلیغاتی و بازاریابی ): ص ۸۳
▪ آدز آنلاین؛ مروری بر سایتها و وبلاگهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۹۰
▪ بالونهای نمایشگر: ص ۱۰۰
▪ مصاحبه با مدیر عامل شرکت روزگار طرفه: ص ۱۰۲
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست