پنجشنبه, ۱۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 6 February, 2025
مجله ویستا
مخاطب بهمثابهٔ یک گروه
واقعيت تجربهٔ مردم از فيلمها و رسانههاى چاپيِ تودهاى هميشه بسيار متنوع بوده است. هر چند تودهٔ مرم را در کل مىتوان به واسطهٔ غيرشخصى بودن، گمنامي، و بزرگى اندازهاش توصيف نمود، اما تجربهٔ عملى مخاطبان از رسانهها، شخصي، کوچک مقياس، و آميخته با زندگى اجتماعى و شيوههاى آشنا است. رسانههاى بسيارى در محدودههاى جغرافيايى کوچک فعاليت مىکنند و در فرهنگهاى محلى تنيده شدهاند. اغلب مردم چنين احساسى ندارند که توسط قدرتهاى پنهان در پس رسانهها کنترل مىشوند چرا که خود آنها بهطور آزادانه دست به گزينشهاى رسانهاى خود مىزنند. همچنين، تعاملهاى اجتماعى که پيرامون استفاده از رسانهها شکل مىگيرند مردم را يارى مىکنند تا رسانهها را به عنوان يک حضور آشنا و نه بيگانهکننده، در زندگى روزمره خود بپذيرند. |
همچنین مشاهده کنید
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست