پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا
مدل ایلینوی
مدل ايلينوى در برنامهريزى ترويجى شامل هفت مرحله است که گروهى زير نظر جارلز کلارک در اکتبر ۱۹۹۰ بهنام مدل منطقى و مشکل بنياد برنامهريزى ايليونى را بهوجود آوردند، به اين شرح: | |
۱- معرفى نيازها و مشکلات. | |
۲- تعيين نقش ترويج و برآورد منابع مورد نياز. | |
۳- تعيين اولويتها، هدفها و منظورها. | |
۴- طرح برنامه. | |
۵- اجراء برنامه. | |
۶- تعيين دستآوردها و گزارش آنها. | |
۷- تعيين آيندهٔ برنامه. | |
مدل مزبور از اين جهت مشکل بنياد ناميده مىشود که بر پايهٔ کشف و حل کردن مشکلات واقعى مولدان کشاورزى و بهرهوران منابع طبيعى شکل گرفته است. مراحل هفتگانهٔ مدل مورد بحث بهصورت گامهاى مشروط و مربتط با هم در نموار (منطقى مشکل بنياد برنامهريزي) نشان داده شده است. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیسی انتخابات دولت دولت سیزدهم رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس رافائل گروسی حجاب مجلس
هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران بارش باران سیل پلیس آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
گاز قیمت طلا قیمت دلار نمایشگاه نفت بانک مرکزی قیمت خودرو خودرو مسکن مالیات حقوق بازنشستگان بازار خودرو سایپا
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون کتاب زنان سینمای ایران محمدمهدی اسماعیلی سریال تئاتر دفاع مقدس سینما موسیقی
اینوتکس
رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین غزه جنگ غزه حماس حمله به رفح مصر نوار غزه چین ترکیه طوفان الاقصی
فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا پرسپولیس بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه استقلال دورتموند ذوب آهن بازی باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری فیبرنوری اپل ایلان ماسک سرطان آب هواوی سامسونگ ناسا گوگل پارک فناوری پردیس
تخم مرغ آسم روغن زیتون سنگ کلیه هندوانه بیمه افسردگی کمردرد