دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
نحوهٔ درک آگهی تجارتی
اگرچه، درنهايت آگهىهاى تجارى بهاين منظور طراحى شدهاند تا رفتار خريدار را دستکارى کنند، اين تأثير به تفکر مردم دربارهٔ نفس آگهىهاى تجارى و نيز بهنظر آنها دربارهٔ آگهىهاى خاص بستگى دارد. پيش از آنکه يک آگهى بازرگانى بتواند تفکر مردن را دربارهٔ اينکه چه بخرند، تغيير دهد يا آنها را تشويق کند تا برچسب خاصى را بر ديگرى ترجيح دهند، مىبايست پيامش دريافت و آزمايش شود. براى اينکه اين حالت بهوقوع پيوندد، بينندگان بايد به دستگاههاى تلويزيون خود توجه کنند. آنها نمىبايست توجه کافى مبذول دارند، بهطورى که بتوانند آن آگهى يا عناصرى از آن را که تبليغکننده اميدوار است بهواسطهٔ آن محصولش بيشتر تقاضا شود بهخاطر آورند. با اين وجود، فرآيند تأثير، همچنين، بستگى به اين دارد که بينندگان دربارهٔ هدف آگهى چه چيزى بدانند و نيز بهچه ميزان گفتههاى آگهى را باور کنند. |
بنابراين در بستر تأثير آگهىهاى تجارى بر کودکان، بايد بهچندين پرسش مهم توجه کرد: |
- آيا کودکان مىدانند هر يک از آگهىهاى تجارى دربارهٔ چهچيزى است؟ |
- آيا کودکان آنچه را که درآگهىها گفته مىشود، بهخاطر مىسپارند و باور مىکنند؟ |
- آيا اين احتمال وجود دارد که کودکان به اين آگهىها پاسخ گويند و آنچه را که تبليغ شده است، براى خود بخواهند؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیسی ایران سقوط بالگرد بالگرد شهادت شهادت ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان
تهران هواشناسی امتحانات نهایی هلال احمر پلیس سانحه بالگرد رئیسی سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش مشهد سیل مشهد بارش باران
یارانه قیمت خودرو قیمت دلار بورس خودرو یارانه نقدی دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازنشستگان ایران خودرو
هنرمندان سینما تلویزیون سینمای ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لیلا حاتمی رسانه ملی سریال شعر زری خوشکام نمایشگاه کتاب علی حاتمی
قرآن تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی سوریه لبنان روسیه ولادیمیر پوتین چین غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس
فوتبال پرسپولیس ابراهیم رییسی استقلال رییس جمهور لیگ برتر ایران لیگ برتر لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی
سامسونگ هوش مصنوعی تبلیغات اپل موبایل اینترنت نمایشگاه ایران هلث هواپیما
سرطان رژیم غذایی استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن افسردگی مغز انسان