داروی ایرانی یا درمان از جیب خودت / آیا اظهارات رئیس سازمان غذا و دارو عملی میشود؟
مهدی عندلیب، خبرنگار در برنامه راس یک: رئیس سازمان غذا و دارو به صراحت اعلام کرده است: «وقتی داروی ایرانی موجود داریم، داروی خارجی شامل حمایتهای ارزی و بیمهای نخواهد بود و هر بیماری که تمایل به مصرف داروی خارجی دارد، باید هزینه آن را شخصاً پرداخت کند.»این اظهارات بار دیگر سیاستهای احتمالی دارویی …