نظر مدافع تیم ملی ایران درباره بازی با ژاپن | اندیشه قرن
سید عیسی ناصری پس از دیدار ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملتها، اظهار داشت: اگر بازی را دیده باشید، واقعا مسابقه زیبایی ارائه دادیم. در دو ست اول نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما در ادامه بچهها برگشتند و با تمام توان تلاش کردیم تا بازی را به سود خودمان تمام کنیم، هرچند در نهایت موفق نشدیم. وی …