استفاده از۵۶میلیون مترمکعب پساب آبیاری فضای سبزتهران از۲ماه آینده/فعالیت۱۴تصفیهخانه محلی
مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به برنامههای شهرداری تهران برای جایگزینی پساب به جای برداشت از چاهها و قنوات، از افزایش میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز در تهران به ۵۶ میلیون مترمکعب تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: هدفگذاری شده است تا سال ۱۴۱۰، ۱۴۵ میلیون مترمکعب …