انجام ۲۶۶ هزار سفر دریایی ایمن در هرمزگان زیر بمباران دشمن
بندرعباس - ایرنا - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان از تداوم خدماترسانی در مسیرهای دریایی مرکز استان به جزایر هرمز و قشم در شرایط خاص جنگی خبر داد و گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی در ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵، در مجموع ۲۶۵ هزار و ۴۵۹ نفر مسافر در مسیرهای بندر شهید حقانی بندرعباس …