ناگفتههای جنایت در دانشگاه
«دخترم بسیار پاک و معصوم بود. خیلی صبوری کرد. او هزاران آرزو داشت و میخواست با افتتاح مطب، بیمارانش را معالجه کند اما با حسادت بیجای همسرش، تمام رویاهایش برباد رفت.» اینها حرفهای مادر سمیرا ساکی، دانشجوی دندانپزشکی ۲۹ سالهای است که چندروز پیش خبر قتل او با سلاح گرم توسط همسرش در دانشگاه علوم پزشکی …