عبدالملکی: مسئولین دولتی باب آمریکا و اتحادیه اروپا را ببندند و بگذارند کنار/ باید سراغ کشورهای دوست برویم
حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم در گفتگو با SNNTV:پیمانهای دوجانبه و چندجانبه پولی باید تقویت شوند. حضور ما در سازمانهای بینالمللی مانند سازمان همکاری شانگهای و بریکس میتواند کمک زیادی به کشور کند. متأسفانه دولت از این ظرفیت بهدرستی استفاده نمیکند.برای مثال، بانک …