وزارت بهداشت: مکمل و ویتامینها را خودسرانه نخورید
فارس/ مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت هشدار داد: مصرف خودسرانه و روزانه مکملها نهتنها ضروری نیست، بلکه در برخی موارد میتواند برای سلامت مضر باشد. احمد اسماعیلزاده، متخصص تغذیه و مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در برنامه «نبض وطن» رادیو سلامت، درباره ضرورت، نحوه مصرف و عوارض احت