وزارت نیرو نمیگذارد بازار انرژی نقشآفرین اصلی باشد
در حال حاضر در کشور مقادیر زیادی نفت، گاز و زغالسنگ وجود دارد و متأسفانه به همین دلیل هیچ برنامه جدی در ارتباط با توسعه انرژیهای تجدیدپذیر صورت نگرفته است. البته مسئولان نیز موضوع سوختهای فسیلی، آلایندهها و خطری که برای زمین دارند را جدی نگرفتهاند و روزی فرا خواهد رسید که این ردپای کربنی به شدت …