سقوط امپراتوری قرن بیستویکم؛ چرا هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است؟
آمریکا در قرن بیستم بزرگترین برنده نظام بینالملل بود. این کشور نهتنها از دل دو جنگ جهانی و جنگ سرد به عنوان قدرت مسلط جهان خارج شد، بلکه الگویی از حکومت قانون، آزادیهای سیاسی و نظم اقتصادی لیبرال را نیز به جهان عرضه کرد. اما این برتری پایدار نماند. به باور فایننشال تایمز، همان نیروهایی که در گذشته …