مسمومیت گوارشی 81 نفر در لالهزار کرمان / شکستگی لوله آب، منشاء احتمالی آلودگی
رکنا: بنابه اطلاعیه روابط عمومی اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان که در خصوص این مسمومیتها آورده است: پس از افزایش موارد دارای علائم گوارشی در شهر لالهزار بردسیر در استان کرمان و مراجعه 81 نفر به درمانگاه، بررسیهای کارشناسی آغاز شده و همچنان ادامه دارد. احتمال نخست …