انفجار گاز شهری در «شیبان» 3 کشته بر جا گذاشت
ایسنا/ سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن چهار تن در پی انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی دو طبقه در شیبان از توابع باوی خبر داد. مریم شهریاری، سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ساعت ۰۹:۱۴ صبح امروز ۳۱ خرداد از طریق تماس با