پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
Aston martin DBS
چهره ترسناک مدل جدید «آستون مارتین» با کد DBS که پوزه ای ماهی شکل و استیلی به مراتب ترسناک تر از مدل های قبلی DB۹ و Vantage دارد، اولین بار در نمایشگاه اتومبیل «کونکورد الگانس» دیده شد تا بار دیگر بیان و نمایش آخرین دستاوردهای شرکت «آستون مارتین»در راستای توسعه تکنولوژی روز و مهندسی نوین برای بوجود آمدن شخصیت ماجراجویانه و تهاجمی به اوج خود برسد. شانزدهم آگوست سال ۲۰۰۷ روزی بود که این ماهی نقره ای رنگ به معرض نمایش در آمد تا به رقابت جدی با اتومبیل های اسپرتی چون جگوار XKR و کوسه کمپانی «ب ام و» یعنی M۶ بپردازد. اتومبیلی که هدف از ساخت آن پر کردن شکاف میان دو مدل DB۹ و DBR۹ بوده است. «آستون مارتین DBS» که در اصل اتومبیل تکامل یافته مدل های قبلی DB۹ و Vantage می باشد و تا حدود زیادی ایرادهای قبلی در این مدل پاک شده اند، توسط مرکز تولید این کمپانی واقع در «وارویک شایر» انگلستان در یک خط تولید مشترک به همراه مدل های DB۹ و Vantage در سه ماهه اول سال ۲۰۰۷ با قیمتی که در نمایشگاه «فرانکفورت» اعلام خواهد شد، به مرحله تولید خواهد رسید.
د● رون و برون؛ جامه کربنی
در طراحی اتومبیل اسپرت «آستون مارتین DBS» دقت و ظرافت در اولویت کاری مهندسان بخش طراحی این کمپانی قرار گرفته است. بطوریکه بخش اعظمی از قطعات داخلی و تزئیناتی این خودرو با وسواس خاصی بصورت دستی ساخته شده اند. فضای داخلی خودرو در نخستین نگاه یادآور کابین سوپر اسپرتی چون «لامبورگینی گالاردو» و حتی «مورسیه لگو» است. طراحی صندلی های اسپرت تماما چرم آن بگونه ای است که در ۱۰ حالت قابلیت تنظیم برای ارگونومی بهتر و راحتی هر چه بیشتر سرنشینان را دارد. هماهنگی میان اجزاء قطعات درونی کابین از جمله ادوات، شیب های کنسول و خطوط داشبورد و دریچه های کولر همگی نشان دهنده هماهنگی در چیدمان اجزای فضای کابین است. بکار گیری تکنولوژی و امکانات رفاهی و ایمنی در درون این کابین بخش دیگری از اهداف مهندسان و طراحان این خودروی عضلانی انگلیسی است. تعبیه دو ایربگ دو مرحله ای برای راننده و سرنشین، ایربگ های جانبی، تنظیم کننده اتوماتیک دمای خودرو و گرم کننده شیشه عقب، کامپیوتر مسافرتی، هارد دیسک، نمایشگر LCD، سیستم ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، سنسورهای پارک و سیستم پیشرفته کنترل کروز از موارد قابل ذکر درون کابین این شاه ماهی بریتانیایی می باشد. به سراغ ظاهر اتومبیل می رویم. هدف و استراتژی مهندسان در طراحی این خودرو افزایش ضریب رو به پایان آیرودینامیک (Down Force) برای بهبود هندلینگ و توانایی و چسبندگی بیشتر در پیچ های تند و سریع است. در طرح اصلاح شده بخشی از اسپویلر، درب موتور، پار رکاب ها و دیفیوزر عقب اتومبیل به منظور ایجاد Down Force کافی و البته زیبایی بیشتر دچار تغییراتی بنیادین شده اند. در واقع هدف اصلی در ایجاد تغییرات کنترل عبور هوای وارده به طرفین و قسمت های عقبی اتومبیل برای شتاب گیری سریع تر و رسیدن به سرعت بالای ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده است. اتومبیلی با چهره ای ترسناک و هجومی که رقبای جیمز باند را به راحتی از سر راه بر می دارد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه روز معلم مجلس شورای اسلامی دولت رهبر انقلاب نیکا شاکرمی دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی تهران پلیس زلزله قوه قضاییه پلیس راهور شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران تورم حقوق بازنشستگان
سریال نمایشگاه کتاب فیلم سینمایی عفاف و حجاب تلویزیون جواد عزتی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس نتانیاهو یمن افغانستان ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس استقلال فوتبال سپاهان تراکتور علی خطیر لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تلفن همراه اپل اینستاگرام گوگل همراه اول فرودگاه واکسن تبلیغات ناسا پهپاد
سرطان کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن بیماری قلبی دیابت مسمومیت داروخانه