پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
پس از تاریکی، عزیزم - AFTER DARK, MY SWEET
سال تولید : ۱۹۹۰
کشور تولیدکننده : امریکا
محصول : ریک کیدنی و باب دولین
کارگردان : جمیز فولی
فیلمنامهنویس : ردلین، بر مبنای رمانی نوشتهٔ جیم تامپسن
فیلمبردار : مارک پلامر
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : جیسن پاتریک، ریچل وارد، بروس درن، جرج دیکرسن، جیمز کاتن، کوری کارییر، راکی جوردانی
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۴ دقیقه
ـ بوکسور سابقی به نام ̎کالی̎ (پاتریک) با ̎فی̎ (وارد) بیوهای الکلی و ̎عمو باد̎ (درن)، که قبلاً وکیل بوده، آشنا میشود. این دو آدم خلافکار، پای ̎کالی̎ را به یک توطئه آدمربائی میکشند. ̎کالی̎ که در بدو امر مایل است به هم کاری با آنان ادامه دهد، از رفتار ̎فی̎ خسته شده و در پی قطع کردن رابطهاش با او است. ̎دکتر گلدمن̎ (دیکرسن) هم تمایل زیادی دارد با ̎کالی̎ دوست شود، ولی در نهایت، ̎کالی̎ دوباره به طرف ̎فی̎ بر میگردد و میپذیرد که در آدمربائی شرکت کند. اما وقتی قربانی، یک بیمار دیابتی از کار در میآید، اوضاع به هم میریزد.
ـ یک نو آر امروی با همهٔ قواعد ژانر. فولی در پس از تاریکی، عزیزم دنیائی خلق میکند که شباهتهای زیادی با نو آرهای دههٔ ۱۹۴۰ دارد. البته در چند جا او از کلیشهها میگذرد و بر خلاف جهت حرکت میکن اما در کلیت، همین فضای نو آر است که به کار اعتبار میبخشد. فیلم تا نیمه غافلگیرکننده و عالی است اما از اواسط و برای گرهگشائی دچار مشکلاتی میشود. بازیهای پاتریک و وارد استثنائی است.
کشور تولیدکننده : امریکا
محصول : ریک کیدنی و باب دولین
کارگردان : جمیز فولی
فیلمنامهنویس : ردلین، بر مبنای رمانی نوشتهٔ جیم تامپسن
فیلمبردار : مارک پلامر
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : جیسن پاتریک، ریچل وارد، بروس درن، جرج دیکرسن، جیمز کاتن، کوری کارییر، راکی جوردانی
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۴ دقیقه
ـ بوکسور سابقی به نام ̎کالی̎ (پاتریک) با ̎فی̎ (وارد) بیوهای الکلی و ̎عمو باد̎ (درن)، که قبلاً وکیل بوده، آشنا میشود. این دو آدم خلافکار، پای ̎کالی̎ را به یک توطئه آدمربائی میکشند. ̎کالی̎ که در بدو امر مایل است به هم کاری با آنان ادامه دهد، از رفتار ̎فی̎ خسته شده و در پی قطع کردن رابطهاش با او است. ̎دکتر گلدمن̎ (دیکرسن) هم تمایل زیادی دارد با ̎کالی̎ دوست شود، ولی در نهایت، ̎کالی̎ دوباره به طرف ̎فی̎ بر میگردد و میپذیرد که در آدمربائی شرکت کند. اما وقتی قربانی، یک بیمار دیابتی از کار در میآید، اوضاع به هم میریزد.
ـ یک نو آر امروی با همهٔ قواعد ژانر. فولی در پس از تاریکی، عزیزم دنیائی خلق میکند که شباهتهای زیادی با نو آرهای دههٔ ۱۹۴۰ دارد. البته در چند جا او از کلیشهها میگذرد و بر خلاف جهت حرکت میکن اما در کلیت، همین فضای نو آر است که به کار اعتبار میبخشد. فیلم تا نیمه غافلگیرکننده و عالی است اما از اواسط و برای گرهگشائی دچار مشکلاتی میشود. بازیهای پاتریک و وارد استثنائی است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی معلمان رهبر انقلاب دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی قوه قضاییه تهران روز معلم پلیس اصفهان سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو سایپا کارگران تورم
نمایشگاه کتاب سریال جواد عزتی تلویزیون عفاف و حجاب فیلم سینمایی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین انگلیس اوکراین نتانیاهو ترکیه یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تماس تصویری هواپیما تبلیغات اپل تلفن همراه گوگل همراه اول آیفون ناسا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن دیابت بیماری قلبی مسمومیت داروخانه