چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
تبلیغات خلاق
نویسنده : جباری، معصومه,سولیوان، لوک,مقدم، فرزاد
شابک : ۹۶۴-۹۶۲۷۶-۰-X
رده دیویی : ۶۵۹.۱۱۲۵
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۱۲
تعداد صفحه : ۱۱۸
نوبت چاپ : ۱
در اين كتاب روشها و راهكارهايي در خصوص تبليغات خلاق ذكر گرديده است كه در آن جنبههاي زيباشناسي تبليغ اهميت ثانويه دارد و عنصر مهم پيام فروش است. نويسنده همچنين توصيههايي را در خصوص تبليغات خلاق به دست ميدهد. وي تاكيد ميكند: نكتهي مهم، جمع كردن طرحها و انديشههايتان در يك كارنامه است فراموش نكنيد كه زمان را براي كامل كردن انديشههاي خود نه براي به اجرا درآوردن آنها صرف كنيد. آنچه در استخدام يك نويسندهي آگهي تبليغاتي مهم است، كيفيت انديشهي اوست و بسياري از كارگردانان هنري و مديران آژانسهاي تبليغاتي اين مهم را درنظر ميگيرند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست