چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
ارزشیابی کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی
نویسنده : نیکپور - بهمنمجلسی - فرشته
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۸/۱۹
رده دیویی : ۳۶۲.۱۰۲۹۷
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۱۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : RA۳۹۹/آ۱ن۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۳-۴۵۳۷-۷
در این کتاب مبانی و روشهای ارزشیابی کیفی در خدمات بهداشتی و درمانی در سه بخش برای دانشجویان تخصصی بهداشت و درمان, نیز ارائه کنندگان خدمات بهداشتی درمانی بیان شده است .بخش نخست حاوی کلیاتی است که طی آن 'سیر تکامل کیفیت', 'اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM)در خدمات بهداشتی و درمانی 'و 'ساختار مناسب برای کیفیت 'مطرح شده است .در بخش دوم, مبحث 'سنجش کیفیت در خدمات 'با این عناوین بررسی شده است' :سنجش کیفیت در خدمات بهداشتی و درمانی 'و 'ارزیابی عملکرد بیمارستان .'بخش سوم به 'مدیریت منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برای کیفیت فراگیر 'اختصاص یافته است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست