چهارشنبه, ۲۲ اسفند, ۱۴۰۳ / 12 March, 2025
مجله ویستا
Porsche ۹۱۱ GT-۲

در قسمت منیفولد نیز با تغییراتی در حالت گردش و جریان هوا و نحوه خنک کردن و همچنین مجهز به صدا خفه کن برای جلوگیری از صدای خشن در سطح خیابان و استفاده از آلیاژ تیتانیوم در داخل آن و سر اگزوزهای استیل ضد زنگ که تمامی وزن آن برابر با ۹ کیلوگرم است. در ترمزها از سیستم PCCP در دیسکها بهره گرفته شده که در آن ازآلیاژهای فیبرکربن و سرامیک استفاده شده تا علاوه بر کاهش دما و گرم شدن، سرعت ترمزگیری را به بالاترین حد ممکن رسانده و به صورت ریخته گری ساخته و نصب می شود که تقریبا به رنگ خاکستری ـ آهنی در می آید. قسمت زیربندی توسط سیستم الکترونیکی PASM ـ که مخفف Porsche Active Suspension Management است کنترل می شود و تعادل GT۲ ۹۱۱ را تحت کنترل خود قرار داده است. رینگهای آن در جلو در ابعاد ۲۳۵/۳۵ZR۱۹ و در عقب در ابعاد ۳۲۵/۳۰ZR۱۹ و از لاستیکهای اسپرت بهره می گیرد و وزن کلی آن معادل ۳۱۷۵ پوند است. قیمت پایه آن از مبلغ ۱۰۰/۱۵۹ یورو شروع می شود. در پایان می توان از GT۲ ۹۱۱به عنوان یک سوپر اسپرت خیابانی با مصرف پایین و همچنین بکارگیری بالاترین تکنولوژی یاد کرد.
منبع : روزنامه مردم سالاری
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست