چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
مبانی تحقیقات بازاریابی
نویسنده : فاستر - مریمکناوتن - راس
مترجم : صنعتیطراح - بهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۵۷۲-۴-۲
مخاطبان این کتاب, اطلاعاتی در زمینه بازاریابی, فعالیتهای رقبای موجود, همچنین روندهای کنونی مصرف کنندگان, کسب میکنند .این کتاب در هفت فصل برای دانشجویان رشتههای مدیریت تدوین شده است :مطالب پایه و کلیدی, تحقیقات در تصمیمگیری, تحقیقات کیفی, طرح تحقیقات کمی, طراحی پرسشنامه, تحلیل دادهها و پروژهها . پایان هر فصل شامل تمرینهای مختلفی است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست