دوشنبه, ۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 27 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی شبکهای: بایدها و نبایدها
نویسنده : زرگر، محمدرضا
شماره کنگره : ۲ب۴ز/۱۲۶/۵۴۱۵ HF
شابک : ۹۶۴-۹۹۳۵-۰۲-۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۷۰۵
تعداد صفحه : ۸۰
نوبت چاپ : ۱
در كتاب حاضر، نخست ضمن بررسي مفاهيم و ابعاد گستردهي تجارت الكترونيكي، مطالبي در زمينهي بازاريابي و فنون آن در دنياي فيزيكي نيز مقايسهي آن با تجارت الكترونيكي ـ كه عمدتا در بستر اينترنت رخ ميدهد ـ بيان گرديده است. سپس به موضوع بازاريابي شبكهاي، سوابق، آثار، و مزاياي آن پرداخته شده و طي آن نكات مهمي از لغزش روشهاي بازاريابي شبكهاي به سمت آثار خطرناك اقتصادي و اجتماعي آنها به نقل از تجارب گذشته و حال كشورهاي غربي خصوصا آمريكا نشان داده ميشود. گفتني است منظور از لغزش، شبكههاي هرمي است. علاوه بر اين، برخي معيارهاي علمي و شفاهي به منظور ارزيابي فعاليتهاي شركتهاي بازاريابي شبكهاي عرضه گرديده تا به اين طريق، هرمي بودن اين فعاليتها مشخص شود. به تصريح كتاب: بازاريابي چند سطحي فرآيندي است شامل جرياني از كالا يا خدمات از سوي توليدكننده به سوي مصرفكننده به صورت مستقيم و از طريق توزيعكنندگان با استفاده از بازاريابي چهره به چهره، براي ايجاد رضايت در مشتريان و رسيدن سازمان به اهداف خود و سهامدارانش.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ایران سید ابراهیم رئیسی شهدای خدمت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رهبر انقلاب
هواشناسی قتل سازمان هواشناسی تهران شهرداری تهران کنکور وزارت بهداشت سلامت آتش سوزی مشهد بارش باران فضای مجازی
قیمت خودرو ایران خودرو دولت سیزدهم خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو مسکن واردات بورس حقوق بازنشستگان تورم
تلویزیون سینما سریال سینمای ایران جشنواره کن تئاتر کتاب دفاع مقدس موسیقی
دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه روسیه آمریکا حماس لبنان اوکراین ترکیه اتحادیه اروپا
فوتبال تیم ملی والیبال ایران مهدی طارمی استقلال پرسپولیس جواد نکونام لیگ برتر استقلال خوزستان والیبال باشگاه پرسپولیس نساجی بارسلونا
اپل سامسونگ آزمون سراسری اینترنت گوگل واتساپ ماهواره مایکروسافت ناسا
چاقی کاهش وزن سکته مغزی استرس سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی خواب آلزایمر زوال عقل