دوشنبه, ۶ اسفند, ۱۴۰۳ / 24 February, 2025
مجله ویستا

چرا کیفیت


۱- کیفیت یک برنامه نیست بلکه یک نگرش به کسب و کار است .
۲- کیفیت بوسیله مشتری و از طریق رضایت او بیان می شود .
۳- کیفیت شامل بهبود مداوم و برطرف کردن موانع می باشد .
۴- فنون و ابزار کیفیت در همه جنبه های کسب و کار قابل بکارگیری هستند .
۵- کیفیت برتری عملکرد را هدف قرار داده است هر چیز کمتر فرصت بهبود است .
۶- کیفیت باعث رضایت مشتری ، کاهش زمان تولید و از بین بردن بازکاری و خطاها می شود .
۷- کیفیت فقط برای تجارت نیست بلکه در سازمان های غیر انتفاعی نیز کاربرد دارد نظیر مدارس ، خدمات بهداشتی درمانی و اجتماعی و دولتی .
۸- اثرات طبیعی مدیریت کیفیت در نتایج مالی و عملکرد موثر است .
منبع : سایت مدیران ایران