دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
بازاریابی و مدیریت بازار (علمی ـ کاربردی)
نویسنده : کمالی - کاملدادخواه - محمدرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۹/۱۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۱۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۱۴۹-۶-۸
نوشتار حاضر حاوی مباحثی است درباره فعالیتهایی که در فاصله تولید تا مصرف, باعث تسریع در جریان هدایت کالاها یا خدمات به سوی مصرف کننده میشود .از جمله این مباحث عبارتاند از' :بازاریابی و مدیریت بازار', 'برنامهریزی استراتژیک بازاریابی و نقش آن در سازمان', 'محیط بازاریابی سازمان', 'تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی', 'رفتار مصرف کننده', 'تقیسم بازار', 'پیشبینی تقاضا', 'محصول و مدیریت محصول', 'قیمتگذاری', 'کانالهای توزیع', 'تبلیغات و ارتباطات بازاریابی .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست