شنبه, ۵ خرداد, ۱۴۰۳ / 25 May, 2024
مجله ویستا
مهمانی - PARTY
سال تولید : ۱۹۹۶
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیدابراهیم رئیسی ایران رئیس جمهور رئیسی سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور سقوط بالگرد رئیسی ابراهیم رئیسی مشهد رهبر انقلاب شهادت رئیسی شهید خدمت
قتل تهران فضای مجازی سازمان هواشناسی پلیس بارش باران بازنشستگان زمین زلزله سیل شهر تهران شهرداری تهران
قیمت خودرو حقوق بازنشستگان یارانه خودرو قیمت طلا قیمت دلار تورم بازار خودرو مسکن ایران خودرو دلار بازار مسکن
اصغر فرهادی سریال پایتخت سینما تلویزیون جشنواره کن موسیقی خرمشهر زنان نماهنگ
حسین امیرعبداللهیان شهدای خدمت اسرائیل روسیه جنگ غزه غزه رژیم صهیونیستی فلسطین چین حماس لبنان طالبان
پرسپولیس فوتبال استقلال استقلال خوزستان لیگ برتر نساجی بارسلونا والیبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی والیبال ایران جواد نکونام
هوش مصنوعی ایلان ماسک کهکشان سامسونگ ناسا مایکروسافت اپل جنگنده
خواب دیسک کمر ویتامین استرس فشار خون کاهش وزن