جمعه, ۲۱ دی, ۱۴۰۳ / 10 January, 2025
مجله ویستا
دانستنیهایی برای تعلیم و تربیت برای استفاده آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلم
تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۰
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۵۶۶-۰
رده دیویی : ۳۷۰.۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : میانجی - مهدی
راهنمای حاضر که برای استفادهی آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلمان، تالیف شده، ابتدا کلیاتی را در زمینهی تعلیم و تربیت شامل میشود. نظیر کارکردهای آموزشی و تربیتی معلم، انواع تربیت و نیازهای دانشآموزان. در بخش دوم مطالبی نظیر اهمیت و اهداف دورهی ابتدایی، طراحی آموزشی، طرح درس و دلایل استفادهی معلمان از آن، روشهای یاددهی و یادگیری، انواع روشهای تدریس و تکالیف آموزشی، درج شده است. 'خلاقیت و راهبردهای پرورش'. مبحث بعدی کتاب را تشکیل میدهد. بیان مفاهیم کلی در آموزش و پرورش در بخش دیگری از کتاب آمده که از جملهی آنها میتوان به عناصر اصلی یک برنامهی آموزشی، طبقهبندی و تحلیل هدفهای یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری، تفاوتهای فردی و نقش تشویق و تنبیه در آموزش و پرورش، اشاره کرده. ارزشیابی گروههای استفاده کننده از ارزشیابی، اهداف امتحان، علل ارزشیابی و انواع پرسشهای امتحانی، از مباحث فصل بعد به شمار میآید و سرانجام در بخش پایانی کتاب مطالبی چون عوامل بدخطی دانشآموزان، بازیهای آموزشی، خصوصیات معلم و چند پیشنهاد به مجموعهی معلمان، فراهم آمده است.
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۵۶۶-۰
رده دیویی : ۳۷۰.۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : میانجی - مهدی
راهنمای حاضر که برای استفادهی آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلمان، تالیف شده، ابتدا کلیاتی را در زمینهی تعلیم و تربیت شامل میشود. نظیر کارکردهای آموزشی و تربیتی معلم، انواع تربیت و نیازهای دانشآموزان. در بخش دوم مطالبی نظیر اهمیت و اهداف دورهی ابتدایی، طراحی آموزشی، طرح درس و دلایل استفادهی معلمان از آن، روشهای یاددهی و یادگیری، انواع روشهای تدریس و تکالیف آموزشی، درج شده است. 'خلاقیت و راهبردهای پرورش'. مبحث بعدی کتاب را تشکیل میدهد. بیان مفاهیم کلی در آموزش و پرورش در بخش دیگری از کتاب آمده که از جملهی آنها میتوان به عناصر اصلی یک برنامهی آموزشی، طبقهبندی و تحلیل هدفهای یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری، تفاوتهای فردی و نقش تشویق و تنبیه در آموزش و پرورش، اشاره کرده. ارزشیابی گروههای استفاده کننده از ارزشیابی، اهداف امتحان، علل ارزشیابی و انواع پرسشهای امتحانی، از مباحث فصل بعد به شمار میآید و سرانجام در بخش پایانی کتاب مطالبی چون عوامل بدخطی دانشآموزان، بازیهای آموزشی، خصوصیات معلم و چند پیشنهاد به مجموعهی معلمان، فراهم آمده است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست