دوشنبه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 3 February, 2025
مجله ویستا
فرآیندهای کاری در روابط عمومی دیجیتال
● ارتباط با رسانه ها و نشریات الکترونیکی:
۱) تولید خبر ، گزارش ، مقاله در سایت ها و مجلات الکترونیکی
۲) برگزاری مصاحبه اختصاصی – گروهی در سایت های خبری
۳) پوشش خبری مراسم و رویدادهای سازمان از طریق سایت سازمان
۴) برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی رسانه های مختلف (هماهنگی و راهنمایی های لازم ، ارسال عکس ، توضیحات تکمیلی و ...)
۵) مانیتورینگ محتوای رسانه ها
۶) پاسخگویی به رسانه ها و نشریات الکترونیکی ( جوابیه ، اطلاحیه ، تکذیبیه و ...)
۷) درج آگهی در رسانه های الکترونیکی
۸) بانک اطلاعاتی اخبار و مقالات مربوط به سازمان و فعالیتهای آن
۹) بانک اطلاعاتی مربوط به مشخصات رسانه های الکترونیکی مختلف، خبرنگاران ، مشخصات سازمان رسانه ای و ...)
● انتشارات :
۱۰) انتشار نشریات الکترونیکی درون سازمانی و مدیریت سایت سازمانی
۱۱) انتشار فعالیت های موردی ( کتاب الکترونیکی ،کتابچه، بروشور الکترونیکی، ویژه نامه و ...)
۱۲) نظارت بر نشریات درون سازمانی
● اداره سمعی و بصری:
۱۳) پوشش تصویری مراسم و رویدادها
۱۴) تهیه آرشیو عکس و تصویر از سازمان و طرح ها و برنامه ها
۱۵) پشتیبانی رسانه ها و نشریات درون سازمانی برای تهیه عکس
۱۶) تهیه چند رسانه ای ها
● مناسبت ها و مراسم :
۱۷) برگزاری و یا مشارکت در رویدادهای اختصاصی سازمان ( شامل نمایشگاه عادی و الکترونیکی، اطلاع رسانی کنفرانس ها و همایش ها از طریق اینترنت، اطلاع رسانی مناسبت ها و مراسم خاص و ...)
۱۸) مدیریت اجرایی رویدادهای مختلف در سطح سازمان
۱۹) شرکت در نمایشگاه های برون سازمانی
۲۰) تهیه اقلام تبلیغاتی معمولی و الکترونیکی( پوستر، هدایا و ...)
۲۱) مدیریت و اجرای تبلیغات محیطی درون و برون سازمانی ( بیلبورد، سیلک، تابلو اعلانات سازمان، تراکت و ...)
● برنامه ریزی و مطالعات افکارعمومی
۲۲) تهیه، تدوین و نظارت برنامه های روابط عمومی در محیط وب
۲۳) مدیریت و اجرای مطالعات افکار عمومی و پژوهشی از طریق سایت سازمان ( نظر سنجی، تحلیل محتوا و ...)
۲۴) ارزیابی اثربخشی برنامههای اجرا شده روابط عمومی با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی و آماری
۲۵) پشتیبانی اطلاعاتی ادارات روابط عمومی، رسانه ها و بخش های سازمانی از طریق بانک اطلاعاتی تخصصی روابط عمومی در اینترانت
۲۶) تهیه ، تدوین و نظارت بر حسن انجام دستورالعمل ها و آیین نامه های مورد عمل روابط عمومی و سازمان در بحث ارتباطات
● ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی
۲۷) پاسخگویی و راهنمایی به ارباب رجوع ( ایجاد نظام پاسخگویی به مکاتبات ، ایمیل ها ، تماس های تلفنی و پیام های صوتی به منظور دریافت پاسخ از واحد های سازمانی مربوطه و ارایه راهنمایی لازم)
۲۸) راه اندازی و اجرای سیستم انتقادات و پیشنهادها
۲۹) بررسی و ارائه پرسش و پاسخ های معمول از از طریق سایت، راه اندازی تریبون آزاد یاMassage Board در سایت
۳۰) ارتباط با تشکلهای تخصصی
۳۱) برقراری ارتباط دوسویه ارباب رجوع و همکاران با مدیران
۳۲) انعکاس نظرهای ارباب رجوع و همکاران سازمان به کارمندان و یا مدیران مربوطه
۳۳) اطلاع رسانی به مخاطبین ( تهیه اطلاعات مورد نیاز مخاطبین ، ایجاد ابزارهای مناسب اطلاع رسانی شامل تلفن گویا ، سایت اینترنتی و ... )
● سایر:
۳۴) مدیریت و نظارت بر روابط عمومی های تابعه.
منبع : سایت تحلیلی MLM
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست