سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا
فرآیندهای کاری در روابط عمومی دیجیتال
● ارتباط با رسانه ها و نشریات الکترونیکی:
۱) تولید خبر ، گزارش ، مقاله در سایت ها و مجلات الکترونیکی
۲) برگزاری مصاحبه اختصاصی – گروهی در سایت های خبری
۳) پوشش خبری مراسم و رویدادهای سازمان از طریق سایت سازمان
۴) برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی رسانه های مختلف (هماهنگی و راهنمایی های لازم ، ارسال عکس ، توضیحات تکمیلی و ...)
۵) مانیتورینگ محتوای رسانه ها
۶) پاسخگویی به رسانه ها و نشریات الکترونیکی ( جوابیه ، اطلاحیه ، تکذیبیه و ...)
۷) درج آگهی در رسانه های الکترونیکی
۸) بانک اطلاعاتی اخبار و مقالات مربوط به سازمان و فعالیتهای آن
۹) بانک اطلاعاتی مربوط به مشخصات رسانه های الکترونیکی مختلف، خبرنگاران ، مشخصات سازمان رسانه ای و ...)
● انتشارات :
۱۰) انتشار نشریات الکترونیکی درون سازمانی و مدیریت سایت سازمانی
۱۱) انتشار فعالیت های موردی ( کتاب الکترونیکی ،کتابچه، بروشور الکترونیکی، ویژه نامه و ...)
۱۲) نظارت بر نشریات درون سازمانی
● اداره سمعی و بصری:
۱۳) پوشش تصویری مراسم و رویدادها
۱۴) تهیه آرشیو عکس و تصویر از سازمان و طرح ها و برنامه ها
۱۵) پشتیبانی رسانه ها و نشریات درون سازمانی برای تهیه عکس
۱۶) تهیه چند رسانه ای ها
● مناسبت ها و مراسم :
۱۷) برگزاری و یا مشارکت در رویدادهای اختصاصی سازمان ( شامل نمایشگاه عادی و الکترونیکی، اطلاع رسانی کنفرانس ها و همایش ها از طریق اینترنت، اطلاع رسانی مناسبت ها و مراسم خاص و ...)
۱۸) مدیریت اجرایی رویدادهای مختلف در سطح سازمان
۱۹) شرکت در نمایشگاه های برون سازمانی
۲۰) تهیه اقلام تبلیغاتی معمولی و الکترونیکی( پوستر، هدایا و ...)
۲۱) مدیریت و اجرای تبلیغات محیطی درون و برون سازمانی ( بیلبورد، سیلک، تابلو اعلانات سازمان، تراکت و ...)
● برنامه ریزی و مطالعات افکارعمومی
۲۲) تهیه، تدوین و نظارت برنامه های روابط عمومی در محیط وب
۲۳) مدیریت و اجرای مطالعات افکار عمومی و پژوهشی از طریق سایت سازمان ( نظر سنجی، تحلیل محتوا و ...)
۲۴) ارزیابی اثربخشی برنامههای اجرا شده روابط عمومی با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی و آماری
۲۵) پشتیبانی اطلاعاتی ادارات روابط عمومی، رسانه ها و بخش های سازمانی از طریق بانک اطلاعاتی تخصصی روابط عمومی در اینترانت
۲۶) تهیه ، تدوین و نظارت بر حسن انجام دستورالعمل ها و آیین نامه های مورد عمل روابط عمومی و سازمان در بحث ارتباطات
● ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی
۲۷) پاسخگویی و راهنمایی به ارباب رجوع ( ایجاد نظام پاسخگویی به مکاتبات ، ایمیل ها ، تماس های تلفنی و پیام های صوتی به منظور دریافت پاسخ از واحد های سازمانی مربوطه و ارایه راهنمایی لازم)
۲۸) راه اندازی و اجرای سیستم انتقادات و پیشنهادها
۲۹) بررسی و ارائه پرسش و پاسخ های معمول از از طریق سایت، راه اندازی تریبون آزاد یاMassage Board در سایت
۳۰) ارتباط با تشکلهای تخصصی
۳۱) برقراری ارتباط دوسویه ارباب رجوع و همکاران با مدیران
۳۲) انعکاس نظرهای ارباب رجوع و همکاران سازمان به کارمندان و یا مدیران مربوطه
۳۳) اطلاع رسانی به مخاطبین ( تهیه اطلاعات مورد نیاز مخاطبین ، ایجاد ابزارهای مناسب اطلاع رسانی شامل تلفن گویا ، سایت اینترنتی و ... )
● سایر:
۳۴) مدیریت و نظارت بر روابط عمومی های تابعه.
منبع : سایت تحلیلی MLM
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیسی ایران سقوط بالگرد بالگرد تبریز دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
تهران هواشناسی تعطیلی مدارس هلال احمر پلیس سردار رادان سیل قوه قضاییه شهرداری تهران سیل مشهد بارش باران آموزش و پرورش
پیام تسلیت یارانه چین بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان ایران خودرو
شهید رئیسی لیلا حاتمی ابراهیم حاتمی کیا تلویزیون سینما هنرمندان سینمای ایران شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
حسین امیرعبداللهیان سقوط بالگرد رئیس جمهور ترکیه روسیه اسرائیل آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین ولادیمیر پوتین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال منچسترسیتی تراکتور بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی سامسونگ تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث هواپیما اینترنت
رژیم غذایی خواب آلزایمر زیبایی استرس کاهش وزن طبیعت