یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 19 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای مطالعه بازار و بازاریابی در امکانسنجی طرحهای صنعتی
نویسنده : نیاکانلاهیجی - علی
باهمکاری : حسنیفخرآبادی - محمدرضامحمدجانی - اسماعیل
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : DSR۱۷۱/۴/ن۹ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۷۲۷-۰۳-۱
مطالب این کتاب شامل گزیدهای از نتایج پروژهی تحقیقاتی 'بررسی جایگاه مطالعه بازار در ارزیابی پروژههای صنعتی' است که در دو بخش اصلی و 13 فصل سامان یافته است. در بخش اول تلاش شده تا مفهوم بازار از دیدگاه اقتصاد خرد بازشناسی شود و سپس با مروری بر رهنمودهای سازمانهای بین المللی در یک فرایند تاریخی, شیوه و سیاق تدوین مطالعات امکان سنجی در بخش باز تحلیل گردد. در ادامه با شرح مختصری از شرایط ساختاری بازارها در اقتصاد ایران, تنگناها, موانع و محدودیتهای پیش روی انجام مطالعات بازار در دو بخش ساختاری و اجرایی بررسی میشود. در بخش دوم پس از شناسایی عناصر موثر بر مطالعهی بازار سعی شده ساختار مناسبی برای انجام مطالعهی بازار پروژههای صنعتی طراحی و تدوین شود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی رسانه مجمع تشخیص مصلحت نظام دولت مجلس دولت سیزدهم رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی لبنان رئیسی سیدابراهیم رئیسی تعطیلی شنبه ها
مشهد سیل ایران هواشناسی سیل مشهد تهران بارش باران آموزش و پرورش خراسان رضوی پلیس سازمان هواشناسی امتحانات نهایی
خودرو قیمت دلار مالیات دلار حقوق بازنشستگان ایران خودرو قیمت خودرو قیمت طلا بازار خودرو مسکن ترکیه بانک مرکزی
لیلا حاتمی نمایشگاه کتاب جشنواره کن زری خوشکام سینمای ایران علی حاتمی کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینما سریال دفاع مقدس
ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس چین اوکراین یمن حزب الله لبنان طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس استقلال بازی تراکتور لیگ برتر اشکان دژاگه فدراسیون فوتبال بارسلونا سپاهان مس رفسنجان تکواندو
هوش مصنوعی اینترنت آیفون هواپیما گوگل فناوری اپل سامسونگ موبایل
زنان رژیم غذایی کاهش وزن سرطان سلامت قلب ویتامین پوست سلامت روان بارداری