دوشنبه, ۲۷ اسفند, ۱۴۰۳ / 17 March, 2025
مجله ویستا


تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۶، بهمن ۱۳۸۷


▪ شیوهٔ نگارش مقاله برای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۱
▪ بررسی تاثیر نگرش والدین بر خودپنداره و رشد اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری / لیلا بیات مختاری، دکتر مهناز اخوان تفتی: ص ۳
▪ سنجش و آموزش مهارت‌های اجتماعی / عباسعلی حسین خانزاده فیروزجاه ، لیلا صفی‌خانی: ص ۱۵
▪ بهبود مهارت‌های برقراری ارتباط، گفتار و بازی در نوباوگان ناشنوا / مریم مانی: ص ۲۹
▪ اختلال وسواس فکری ـ عملی / راهنمای والدین / دکتر مهرناز کمیجانی: ص ۴۵
▪ طرح توان بخشی شنیداری / امیرعباس ابراهیمی: ص ۵۱
▪ کتاب و کتابخانه برای کودکان دارای نیازهای ویژه / نادیا رستمی: ص ۶۱
▪ کالبدشکافی مهارت اجتماعی: راهبردی به سوی رشد و توسعه توانایی‌های اجتماعی / مترجم: محمد امامی: ص ۶۳
▪ خاموشی انتخاب: ص ۶۹
▪ رفتارهای نامطلوب و شیوه‌های مدیریت آنها: کودک مدرسه گریز / مترجم: اسماعیل برقی: ص ۷۵
▪ معرفی انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با دانش‌آموزان استثنایی: ص ۷۷
▪ چکیدهٔ پایان‌نامه / سیده طاهره سیدی: ص ۷۸
▪ معرفی کتبا / امیره امیری: ص ۸۰
▪ نام و نشانی موسسه‌های فعال در زمینهٔ آموزش و توان بخشی کودکان دارای نیازهای ویژه / علی اسلامبولچی مقدم: ص ۸۱
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)