پنجشنبه, ۲۷ دی, ۱۴۰۳ / 16 January, 2025
مجله ویستا
رفتار مصرفکننده (عوامل بیرونی)
تاریخ نشر : ۸۴۰۷۰۹
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۲۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۶۰۸-۹۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
شماره مجلد : ۲
مترجم : صالحاردستانی - عباس
نویسنده : موون - جانسی
نویسنده : مینور - میشل
سه بخش اصلی این مجموعه در باب مدل رفتاری مصرف کننده است. بخش اول کتاب که مروری بر حوزهی مورد مطالعه است از دو فصل تشکیل شده است. در فصل اول حوزهی مربوط به تعریف و چارچوب سازمان دهندهی رفتار مصرف کننده، ذکر گردیده است. در فصل دوم نشان داده میشود که شناخت رفتار مصرف کننده میتواند در ایجاد راهبرد بازاریابی به کار گرفته شود. بخش دوم شامل مجموعهی فصولی است که در آن دربارهی عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی بحث میشود. فرآیندهای مصرف کنندهی فردی شامل پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت و روان نگاشتی، نگرش، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیمگیری است. سرانجام در بخش سوم موضوع تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار میدهند مطرح میشود که از آن جمله است: موفقیت مصرف کننده، فرآیندهای گروهی، فرهنگ، خرده فرهنگ و رفتارهای بینالمللی و میان فرهنگی. مبحث پایانی کتاب دربارهی جنبهی نا به کار رفتار مصرف کننده است.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۲۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۶۰۸-۹۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
شماره مجلد : ۲
مترجم : صالحاردستانی - عباس
نویسنده : موون - جانسی
نویسنده : مینور - میشل
سه بخش اصلی این مجموعه در باب مدل رفتاری مصرف کننده است. بخش اول کتاب که مروری بر حوزهی مورد مطالعه است از دو فصل تشکیل شده است. در فصل اول حوزهی مربوط به تعریف و چارچوب سازمان دهندهی رفتار مصرف کننده، ذکر گردیده است. در فصل دوم نشان داده میشود که شناخت رفتار مصرف کننده میتواند در ایجاد راهبرد بازاریابی به کار گرفته شود. بخش دوم شامل مجموعهی فصولی است که در آن دربارهی عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی بحث میشود. فرآیندهای مصرف کنندهی فردی شامل پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت و روان نگاشتی، نگرش، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیمگیری است. سرانجام در بخش سوم موضوع تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار میدهند مطرح میشود که از آن جمله است: موفقیت مصرف کننده، فرآیندهای گروهی، فرهنگ، خرده فرهنگ و رفتارهای بینالمللی و میان فرهنگی. مبحث پایانی کتاب دربارهی جنبهی نا به کار رفتار مصرف کننده است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست