دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
راهنمای مدیران برای بهبود کیفیت در سیستم فوریتهای پزشکی
تاریخ نشر : ۸۴۱۲۱۵
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۹۶-۱۴-۴
رده دیویی : ۳۶۲.۱۸۰۶۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : دهقان - رضا
ویراستار : نیکفرجام - علی
مترجم : هاشمی - کوثرالسادات
مترجم : شاهمرادی - صفورا
مترجم : رضوی - الههالسادات
مترجم : قربانی - وحیده
ویراستار : عشوریمقدم - صفیه
این مجموعه، راهنماییاست که در اختیار مدیران سیستم فوریتهای پزشکی قرار میگیرد تا کیفیت خدمات و محصولات سازمانهای خود را بهبود بخشند. همچنین، به گونهای، مدیران تشویق میشوند تا فعالیتهای بهبود مستمر کیفیت در اقدامات و عملیات سیستم فوریتهای پزشکی را هماهنگ کنند تا این امر جزء اساسی و جدایی ناپذیر از فعالیتهای روزانهی آنان به شمار آید. افزون بر آن، در کتاب برنامهی کیفیت 'مالکوم بالدریج' برای سیستم فوریتهای پزشکی به تفصیل معرفی شده و بر اساس آن، الگویی به منظور هدایت فعالیتهای بهبود کیفیت و ارزیابی میزان پیشرفت سازمان در این رابطه نشان داده شده است. در ادامه، به اصطلاحات بهبود کیفیت و مستندات مربوط به آن اشاره گردیده ضمن آن که مجموعهای از ابزارهای لازم به منظور دستیابی به بهبود کیفیت و یک مدل ارزیابی و مثالهایی برای سیستمهای فوریتهای پزشکی در کتاب فراهم آمده است.
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۹۶-۱۴-۴
رده دیویی : ۳۶۲.۱۸۰۶۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : دهقان - رضا
ویراستار : نیکفرجام - علی
مترجم : هاشمی - کوثرالسادات
مترجم : شاهمرادی - صفورا
مترجم : رضوی - الههالسادات
مترجم : قربانی - وحیده
ویراستار : عشوریمقدم - صفیه
این مجموعه، راهنماییاست که در اختیار مدیران سیستم فوریتهای پزشکی قرار میگیرد تا کیفیت خدمات و محصولات سازمانهای خود را بهبود بخشند. همچنین، به گونهای، مدیران تشویق میشوند تا فعالیتهای بهبود مستمر کیفیت در اقدامات و عملیات سیستم فوریتهای پزشکی را هماهنگ کنند تا این امر جزء اساسی و جدایی ناپذیر از فعالیتهای روزانهی آنان به شمار آید. افزون بر آن، در کتاب برنامهی کیفیت 'مالکوم بالدریج' برای سیستم فوریتهای پزشکی به تفصیل معرفی شده و بر اساس آن، الگویی به منظور هدایت فعالیتهای بهبود کیفیت و ارزیابی میزان پیشرفت سازمان در این رابطه نشان داده شده است. در ادامه، به اصطلاحات بهبود کیفیت و مستندات مربوط به آن اشاره گردیده ضمن آن که مجموعهای از ابزارهای لازم به منظور دستیابی به بهبود کیفیت و یک مدل ارزیابی و مثالهایی برای سیستمهای فوریتهای پزشکی در کتاب فراهم آمده است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست