دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
گردشگری بینالمللی
تاریخ نشر : ۸۴۰۶۰۲
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۹۹۲-X
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
مترجم : کتابچی - محمدمهدی
نویسنده : ولا - فرانسوا
نویسنده : بشرل - لیونل
در کتاب حاضر دیدگاه جدیدی از دانش جهانگردی معاصر که توسط 'فرانسوالا' و 'یونل بیچریل' دو تن از صاحبنظران صنعت گردشگری، طی تحقیقات انجام شده مطرح گردیده است. بدین سان، در کتاب قانون عرضه و تقاضا همراه با تحلیلی از بازاریابی، تاثیرهای اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی، زمینههای توسعه و خط مشی گردشگری بیان شده است، در فصل نخست کتاب مفاهیم، تعاریف و، ویژگیهای گردشگری مطرح شده سپس در فصل دوم، بازارهای گردشگری در مناطق ششگانه بررسی میشود. فصل سوم و چهارم، به جنبههای نظری عوامل تعیین کنندهی اقتصاد گردشگری در بازاریابی اختصاص دارد. در فصل پنجم به آمارهای صنعت گردشگری، اشتغالزایی، آموزش نیروی انسانی، پیامدهای زیست محیطی و اجتماعی ـ فرهنگی، تاثیرهای آن بر تجارت جهانی، تراز پرداختها و تراز سرمایهای این صنعت اشاره شده است. فصل ششم دربارهی سازمانهای گردشگری و سیاستهای پیشبردی آنان است که در پایان، سیاستها و راهکارهای توسعهی گردشگران در کشورهای مختلف صنعتی بررسی میشود.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۹۹۲-X
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
مترجم : کتابچی - محمدمهدی
نویسنده : ولا - فرانسوا
نویسنده : بشرل - لیونل
در کتاب حاضر دیدگاه جدیدی از دانش جهانگردی معاصر که توسط 'فرانسوالا' و 'یونل بیچریل' دو تن از صاحبنظران صنعت گردشگری، طی تحقیقات انجام شده مطرح گردیده است. بدین سان، در کتاب قانون عرضه و تقاضا همراه با تحلیلی از بازاریابی، تاثیرهای اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی، زمینههای توسعه و خط مشی گردشگری بیان شده است، در فصل نخست کتاب مفاهیم، تعاریف و، ویژگیهای گردشگری مطرح شده سپس در فصل دوم، بازارهای گردشگری در مناطق ششگانه بررسی میشود. فصل سوم و چهارم، به جنبههای نظری عوامل تعیین کنندهی اقتصاد گردشگری در بازاریابی اختصاص دارد. در فصل پنجم به آمارهای صنعت گردشگری، اشتغالزایی، آموزش نیروی انسانی، پیامدهای زیست محیطی و اجتماعی ـ فرهنگی، تاثیرهای آن بر تجارت جهانی، تراز پرداختها و تراز سرمایهای این صنعت اشاره شده است. فصل ششم دربارهی سازمانهای گردشگری و سیاستهای پیشبردی آنان است که در پایان، سیاستها و راهکارهای توسعهی گردشگران در کشورهای مختلف صنعتی بررسی میشود.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست