چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
چند توصیه برای بازاریابی در اقتصاد ضعیف
بدون شک بازاریابی نقشی مهم و موثر در سرنوشت یک سازمان بر عهده دارد . تقویت این بخش یکی از پله های نردبان موفقیت سازمانهاست و در این میان نقش بازاریابی انکار ناپذیر است ، اما در محیطی با اقتصاد ضعیف ، مدیران بازاریابی باید از چه روشهایی برای موفقیت استفاده کنند ؟
● این مدیران باید :
▪ همیشه به بازاریابی فکر کنند .
▪ بازار را هدف قرار دهند و روندهای صنعت و پیشرفت را بیاموزند .
▪ تجارت خود را توسعه دهند .
▪ گروهی را برای مشاوره ، روابط عمومی و بازاریابی تشکیل دهند .
▪ بودجه ثابتی برای بازاریابی تعیین کنند .
▪ با ارائه محصولات جدید همیشه در اذهان مردم حضور داشته باشند .
▪ با مطبوعات در تماس باشند .
▪ همیشه به درخواستها پاسخ دهند .
▪ کار خود را توسعه دهند و بدانند که تنها با تلاش و پشتکار موفق می شوند .
استفاده از این روشها به مدیران اجازه می دهد دورنمای زیبایی از موفقیت در بازاریابی سازمان و درنهایت در کل سازمان را پیش رو ببینند .
منبع : سایت مدیران ایران
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست