شنبه, ۱۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 8 June, 2024
مجله ویستا
رسانههای آموزشی: شناسایی, انتخاب, تولید و کاربرد
نویسنده : امیرتیموری - محمدحسن
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۱/۲۵
رده دیویی : ۳۷۱.۳۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۹۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۱۶-۰۱-۱
کتاب به منظور آشناسازی مخاطبان با مفهوم رسانههای آموزشی و توانمندیهای آنها در شکلدهی جریانهای ارتباطی آموزشی موفقتر در هفت فصل تدوین شده است . در فصل اول, جنبههای مختلف فرایند ارتباط و نقش رسانهها در تسهیل آن, بررسی میشود .مباحث فصل دوم به جنبههای عام مفهوم رسانههای آموزشی اختصاص مییابد . در فصلهای سوم, چهارم, پنجم و ششم ویژگیهای کلی از طبقههای رسانههای آموزشی, توانمندیها و محدودیتهای آموزشی و روشهای استفاده اعضای آن طبقه معرفی میشوند . در فصل هفتم کتاب پس از شرح نکاتی در زمینه مراحل, اصول و فنون کلی و عام تولید رسانههای آموزشی, روشهای تولید برخی از این رسانهها به دست داده میشود .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری 1403 دولت دولت سیزدهم ریاست جمهوری شورای حکام رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم فرانسه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
تالاب انزلی آتش سوزی فضای مجازی هواشناسی تهران ترافیک قتل شهرداری تهران هلال احمر سیاست سازمان هواشناسی سلامت
هوش مصنوعی همستر کامبت چین قیمت خودرو حقوق بازنشستگان نات کوین قیمت طلا قیمت دلار دلار بانک مرکزی بازار خودرو قیمت سکه
بیمارستان رضا رشیدپور مهران غفوریان عمو قناد مجید قناد جوکر سینمای ایران رسانه ملی سریال سینما تلویزیون موسیقی
اینترنت فضا
اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه غزه روسیه فلسطین اوکراین سازمان ملل حماس لبنان ترکیه جو بایدن
فوتبال ایران استقلال حسن یزدانی پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی ایران لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال
سامسونگ همستر کمبات اپل مایکروسافت اینستاگرام بازی تلگرامی ایلان ماسک
بازنشستگی دیابت ویتامین فشار خون کاهش وزن چای قارچ