پنجشنبه, ۱۰ خرداد, ۱۴۰۳ / 30 May, 2024
مجله ویستا


روابط عمومی نوشتاری و تکنیک‌های رسانه‌ای


روابط عمومی نوشتاری و تکنیک‌های رسانه‌ای
نویسنده : ویلکاکس - دنیسنولت - لارنس
مترجم : باقریان - مهدیاسفندیاری - یاسمین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۶/۱۰
رده دیویی : ۶۵۹.۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۰۲۰۹-۴

مباحث کتاب درباره اصول نوشتاری و شیوه‌های مربوط به روابط عمومی است که در فصل نخست, مخاطبان با مراحل مختلف خلق یک نوشته برجسته در روابط عمومی, همچنین عناصر اولیه و شیوه‌های به کارگیری منابع الکترونیکی و چاپی آشنا می‌شوند .در فصل دوم از چارچوب‌ها, اصول و استانداردهای اصول نویسندگی سخن به میان آمده است' .تغییر عقاید و نظریات با استفاده از فن نویسندگی', 'مبانی نظری ارتباطات 'و 'مبانی نفوذ نوشتاری و نحوه طراحی خبر 'مباحث فصل سوم را تشکیل می‌دهند .در فصل چهارم همراه با مثال‌های متعدد, درباره موانع پوشش خبری, خبریابی, خلق خبر توضیح داده شده است .