چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ) در آموزش عالی
نویسنده : جکسون - نورمنلاند - هلنسارایوسفیاناملشی - رضا
مترجم : قاسمی - محمدوارثی - محسن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۲۳
رده دیویی : ۳۷۸.۴۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : LB۲۳۴۱/ج۸ب۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۷۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۲-۱۵۳-۶
در این کتاب بهبود تطبیقی به منزله ابزاری برای دست یابی به سطح مطلوب کیفیت در نظام آموزش عالی معرفی شده چگونگی به کارگیری آن در سطح نظام آموزش عالی کشور بریتانیا تشریح گردیده است. بخش های اصلی کتاب عبارت اند از: کلیات, بهبود تطبیقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و کنترل استانداردها, بهبود تطبیقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و فرایندهای اداری و کسب و کار جهت حمایت از آموزش عالی و بهبود تطبیقی در سایر نظام های آموزش عالی و بهبود تطبیقی فراملی.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست