دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی بینالملل
نویسنده : میرآبی - وحیدرضاسرمدسعیدی - سهیل
ویراستار : ظفرمند - پروانه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۷/۱۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/م۹ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۲۵۰-۰۱-۴
کتاب حاضر حاوی مباحثی است که در آن, مفاهیم, اصطلاحات و اهداف بازاریابی بینالمللی نیز چگونگی دستیابی به آن تشریح گردیده است .عناوین مباحث کتاب بدین قرار است :مقدمهای بر بازاریابی بینالمللی ;محیط بازاریابی ; تحقیقات بازاریابی ;محصولات بینالمللی ;شناخت سازمانها و بازارهای بینالمللی ; راههای ورود به بازارهای خارجی ;بازاریابی صنعتی ;قیمت گذاری جهانی ; سیستمهای توزیعی ;تبلیغات جهانی ;تجارت الکترونیک ;بنچ مارکینگ .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی رئیسی سقوط بالگرد رئیسی ایران بالگرد سقوط بالگرد شهادت شهادت ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم
هلال احمر تهران سردار رادان هواشناسی پلیس سانحه بالگرد رئیسی سیل سلامت آموزش و پرورش مشهد سیل مشهد بارش باران
یارانه بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو مالیات قیمت سکه
سینما هنرمندان تلویزیون شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی سینمای ایران لیلا حاتمی نمایشگاه کتاب زری خوشکام علی حاتمی کتاب
قرآن دانش بنیان تجهیزات پزشکی
روسیه رژیم صهیونیستی سوریه اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس چین
فوتبال پرسپولیس استقلال ابراهیم رییسی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی بارسلونا
سامسونگ هوش مصنوعی فناوری تبلیغات موبایل اپل اینترنت نمایشگاه ایران هلث هواپیما
رژیم غذایی سرطان استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن افسردگی مغز انسان