جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا
وسایل ارتباط جمعی و تغییر ارزشهای اجتماعی
نویسنده : رفیعپور - فرامرز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۰/۱۲
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۳۲۷-۲-۹
نوشتار حاضر, پژوهشی است در باب تاثیرات وسایل ارتباط جمعی در تغییر ارزشهای اجتماعی مردم ایران .مولف در بخشی از کتاب مینویسد :((ما بر آن هستیم که ببینیم چگونه وسایل ارتباط جمعی در این مسیر تاثیر میگذارند .لذا...ما چگونگی تاثیرات و تشعشات ارزشی برخی از فیلمهای سینمایی, سریالهای تلویزیونی, گسترش و تاثیرات فیلمهای ویدیویی, روزنامهها و تبلیغات را مورد بررسی قرا دادیم)) .وی همچنین اذعان میدارد که :((جامعه ایران بعد از انقلاب و در طول جنگ, یک فرایند تغییر ارزشی در جهت کاهش نابرابری, تجملات و مصرفگرایی را طی کرد که این خود پایههای اصلی رضایت, انسجام و اعتماد اجتماعی را بوجود آورد .از سال 1368با تغییر حکومت, جهت سیاست به کلی دگرگون شد و توسعه اقتصادی هدف قالب قرار گرفت ... نتیجه این فرایند تخریب ساختار اجتماعی, افزایش آشفتگی اجتماعی و انحرافات, کاهش اعتماد اجتماعی و کاهش رضایت اجتماعی و نظایر آن است)) .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست