جمعه, ۲۶ بهمن, ۱۴۰۳ / 14 February, 2025
مجله ویستا


هفت راز موفقیت در استراتژی خدمات


هفت راز موفقیت در استراتژی خدمات
نویسنده : هورویتس - ژاک
مترجم : رضایی‌نژاد - عبدالرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۷/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۴۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ه۹ه۷
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۵۳۸-۳

در این نوشتار, هفت راه کار و شیوه به منظور جلب رضایت مشتری, ـ با این موضوعات ـ معرفی و تشریح گردیده است ;شناخت مشتریان ;مفهوم خدمت :ارزش آفرینی مشتری پسند ;معیارهای به سازی عملکرد ;مدیریت شکایت‌های مشتری در راه افزایش سود ;وفادار سازی ;انسان‌ها منبع خدمات برجسته‌اند ;چرخ ثروت آفرینی مدیریت خدمات .