دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
کودک، تربیت، زندگی: کودک و مدرسه
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۱۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۲۳-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۱۳
رده دیویی : ۶۴۹.۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : پالتویی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
ویراستار : فیروز - محمد
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
مجلد دوم از مجموعهی حاضر در زمینهی روانشناسی کودک، این مباحث را دربرمیگیرد: 'کودک و مدرسه'، 'کودک و تربیت دینی'، 'کودک و استقلال'، 'کودک و خلاقیت'. در بخشی از کتاب آمده است: 'پیامدهای آموزش و پرورش مترقی باید فهمیدن، ابداع کردن، و آفریدن باشد؛ نه تقلید کردن، تبعیت جویی و دنبالهروی... در مدرسهها فرآیند یادگیری اغلب در حیطهی شناختی و ذهنی خلاصه میشود. دانشآموزان را مجبور میکنیم تا آن چه را که ما خواهان آن هستیم بدانند. اما کمتر اتفاق میافتد که اجازه بدهیم تا آنها خود احساس کنند، دوست دارند چه چیزهایی را دوست دارند بدانند. اکثر مطالبی که دانشآموزان یاد میگیرند کاربرد مستقیمی در زندگی فردی و اجتماعی آنها ندارد. این که دانشآموزان یاد بگیرند چگونه دیگران را دوست داشته باشند، چگونه از زندگی لذت ببرند و ... بسیار مهمتر، کاربردیتر و سازندهتر از اطلاعات و معلوماتی است که در قالب یادگیریهای طوطیوار به آنها ارایه میدهیم. چه بسا ضرورت کسب قدرت معنوی و کیفیت زندگی، عملا در پوشش فراگرفتن قدرت مادی و کمیت زندگی به فراموشی سپرده میشود.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۲۳-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۱۳
رده دیویی : ۶۴۹.۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : پالتویی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
ویراستار : فیروز - محمد
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
مجلد دوم از مجموعهی حاضر در زمینهی روانشناسی کودک، این مباحث را دربرمیگیرد: 'کودک و مدرسه'، 'کودک و تربیت دینی'، 'کودک و استقلال'، 'کودک و خلاقیت'. در بخشی از کتاب آمده است: 'پیامدهای آموزش و پرورش مترقی باید فهمیدن، ابداع کردن، و آفریدن باشد؛ نه تقلید کردن، تبعیت جویی و دنبالهروی... در مدرسهها فرآیند یادگیری اغلب در حیطهی شناختی و ذهنی خلاصه میشود. دانشآموزان را مجبور میکنیم تا آن چه را که ما خواهان آن هستیم بدانند. اما کمتر اتفاق میافتد که اجازه بدهیم تا آنها خود احساس کنند، دوست دارند چه چیزهایی را دوست دارند بدانند. اکثر مطالبی که دانشآموزان یاد میگیرند کاربرد مستقیمی در زندگی فردی و اجتماعی آنها ندارد. این که دانشآموزان یاد بگیرند چگونه دیگران را دوست داشته باشند، چگونه از زندگی لذت ببرند و ... بسیار مهمتر، کاربردیتر و سازندهتر از اطلاعات و معلوماتی است که در قالب یادگیریهای طوطیوار به آنها ارایه میدهیم. چه بسا ضرورت کسب قدرت معنوی و کیفیت زندگی، عملا در پوشش فراگرفتن قدرت مادی و کمیت زندگی به فراموشی سپرده میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیسی ایران سقوط بالگرد بالگرد شهادت شهادت ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم
تهران هواشناسی هلال احمر پلیس سانحه بالگرد رئیسی بارش باران مشهد سیل سیل مشهد آموزش و پرورش سیلاب سازمان هواشناسی
یارانه بورس قیمت دلار قیمت خودرو خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو مالیات قیمت سکه
آیت الله سید ابراهیم رئیسی سینما هنرمندان تلویزیون شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران لیلا حاتمی رسانه ملی زری خوشکام نمایشگاه کتاب علی حاتمی
قرآن تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی سوریه لبنان روسیه ولادیمیر پوتین اتحادیه اروپا غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس
فوتبال پرسپولیس استقلال ابراهیم رییسی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی بارسلونا
سامسونگ هوش مصنوعی تبلیغات موبایل اپل اینترنت نمایشگاه ایران هلث هواپیما
رژیم غذایی سرطان استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن افسردگی مغز انسان