سه شنبه, ۲۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 11 February, 2025
مجله ویستا
مخاطبشناسی و افکارسنجی در رسانههای جمعی
![مخاطبشناسی و افکارسنجی در رسانههای جمعی](/mag/i/4/v4mqh.jpg)
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۵
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۸
نوع اثر : گردآوری
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۶۵-۱
در فصل نخست این کتاب مفهوم مخاطب و مخاطبان توضیح داده شده به وظایف واحد مخاطب شناسی رسانهها اشاره دارد .در فصل دوم مفهوم و اهمیت بازاریابی رسانه مطرح شده, نقش ارزشهای بنیادی فرهنگی در رونق رسانهها تشریح میگردد و معنای مخاطب مداری رسانهای و مدیریت بازار رسانهای بازگو میشود .فصل سوم به افکار عمومی و نقش رسانهها در ایجاد و گسترش آن و تعامل بین این دو مفهوم اختصاص یافته و در فصل چهارم درباره روش تحقیق در علوم اجتماعی و افکارسنجی, یعنی یکی از زیر مجموعههای این روش توضیح داده میشود .در فصل پایانی مطالبی درباره گسترش فعالیتهای افکارسنجی رسانهای در جهان کنونی, پیدایش و تکامل افکار سنجی در رسانهها و وضعیت موجود آن آورده شده است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست