جمعه, ۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 24 May, 2024
مجله ویستا
مخاطبشناسی و افکارسنجی در رسانههای جمعی
گردآورنده : میرسعیدقاضی - علیاسماعیلی - حامد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۵
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۸
نوع اثر : گردآوری
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۶۵-۱
در فصل نخست این کتاب مفهوم مخاطب و مخاطبان توضیح داده شده به وظایف واحد مخاطب شناسی رسانهها اشاره دارد .در فصل دوم مفهوم و اهمیت بازاریابی رسانه مطرح شده, نقش ارزشهای بنیادی فرهنگی در رونق رسانهها تشریح میگردد و معنای مخاطب مداری رسانهای و مدیریت بازار رسانهای بازگو میشود .فصل سوم به افکار عمومی و نقش رسانهها در ایجاد و گسترش آن و تعامل بین این دو مفهوم اختصاص یافته و در فصل چهارم درباره روش تحقیق در علوم اجتماعی و افکارسنجی, یعنی یکی از زیر مجموعههای این روش توضیح داده میشود .در فصل پایانی مطالبی درباره گسترش فعالیتهای افکارسنجی رسانهای در جهان کنونی, پیدایش و تکامل افکار سنجی در رسانهها و وضعیت موجود آن آورده شده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیدابراهیم رئیسی رئیسی شهید جمهور سقوط بالگرد رئیسی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی شهدای خدمت مشهد ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان ایران شهادت
هواشناسی تهران بارش باران زلزله زمین سازمان هواشناسی سیل پلیس آموزش و پرورش شهر تهران مترو شهرداری تهران
خودرو قیمت خودرو حقوق بازنشستگان قیمت طلا یارانه تورم قیمت دلار بازار خودرو مسکن ایران خودرو دلار قیمت مسکن
اصغر فرهادی سینما تلویزیون صدا و سیما سریال پایتخت خرمشهر موسیقی نماهنگ
روسیه غزه اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه چین حماس لبنان ولادیمیر پوتین طالبان
فوتبال استقلال پرسپولیس بارسلونا نساجی لیگ برتر والیبال تیم ملی والیبال ایران باشگاه استقلال رئال مادرید باشگاه پرسپولیس ناصر حجازی
هوش مصنوعی ایلان ماسک سامسونگ کهکشان شیائومی مایکروسافت جنگنده اپل
مغز قلب زیبایی آلزایمر استرس افسردگی