پنجشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۳ / 13 March, 2025
مجله ویستا
مدیریت بازاریابی و تبلیغات ـ شماره ۸، اردیبهشت ۱۳۸۷
▪ سرمقاله / لزوم ایجاد تحول مفهومی در ساختار تبلیغات کشور: ص ۲۰
▪ تاثیر چاشنیهای فروش بر روی افزایش فروش/دکتر محمود محمودیان: ص ۲۲
▪ مرگ تبلیغات مدرن و دگرگونی تبلیغات اینترنتی/مهندس علی خویه: ص ۲۶
▪ جاذبه های تبلیغات /مهندس بهنود اللهوردی نیک: ص ۳۰
▪ نام تجاری، سرمایه اصلی کسب و کار /مهدی مومن: ص ۳۲
▪ تبلیغات و بازاریابی چریکی /دکتر کامبیز حیدرزاده، شراره عاضدی تهرانی: ص ۳۴
▪ تأثیر جنبههای اخلاقی برند در افزایش اعتبار شرکت در جامعه/حسین وهابی: ص ۴۰
▪ تبلیغ در تاریکی /حسن بنانج: ص ۴۴
▪ سبکهای تبلیغات /دکتر محمود محمودیان، مهندس علی خویه: ص ۴۸
▪ اشتباهات رایج در تبلیغات؛ ده قدم تا نابودی /مترجم: مهندس فریبرز خدادادی: ص ۵۲
▪ رازهای تبلیغات/ دیوید اگیلوی؛ مترجم: کورش حمیدی ، علی فروزفر: ص ۵۴
▪ رضایت مشتریان چقدر برای ما اهمیت دارد /دکتر امیر عبدالله ستوده: ص ۵۸
▪ نحوه محاسبه قدرت نهفته در یک برند /مترجم: سیده شیوا حسینی: ص ۷۵
▪ مروری بر تبلیغات خلاق جهان: ص ۷۶
▪ معرفی کتاب: ص ۱۰۷
▪ آدنیوز ؛ تازههای تبلیغات: ص ۱۰۸
▪ آدز آنلاین؛ مروری بر سایتها و وبلاگهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۱۱۰
▪ بخش انگلیسی: ص ۱۳۲
▪ تاثیر چاشنیهای فروش بر روی افزایش فروش/دکتر محمود محمودیان: ص ۲۲
▪ مرگ تبلیغات مدرن و دگرگونی تبلیغات اینترنتی/مهندس علی خویه: ص ۲۶
▪ جاذبه های تبلیغات /مهندس بهنود اللهوردی نیک: ص ۳۰
▪ نام تجاری، سرمایه اصلی کسب و کار /مهدی مومن: ص ۳۲
▪ تبلیغات و بازاریابی چریکی /دکتر کامبیز حیدرزاده، شراره عاضدی تهرانی: ص ۳۴
▪ تأثیر جنبههای اخلاقی برند در افزایش اعتبار شرکت در جامعه/حسین وهابی: ص ۴۰
▪ تبلیغ در تاریکی /حسن بنانج: ص ۴۴
▪ سبکهای تبلیغات /دکتر محمود محمودیان، مهندس علی خویه: ص ۴۸
▪ اشتباهات رایج در تبلیغات؛ ده قدم تا نابودی /مترجم: مهندس فریبرز خدادادی: ص ۵۲
▪ رازهای تبلیغات/ دیوید اگیلوی؛ مترجم: کورش حمیدی ، علی فروزفر: ص ۵۴
▪ رضایت مشتریان چقدر برای ما اهمیت دارد /دکتر امیر عبدالله ستوده: ص ۵۸
▪ نحوه محاسبه قدرت نهفته در یک برند /مترجم: سیده شیوا حسینی: ص ۷۵
▪ مروری بر تبلیغات خلاق جهان: ص ۷۶
▪ معرفی کتاب: ص ۱۰۷
▪ آدنیوز ؛ تازههای تبلیغات: ص ۱۰۸
▪ آدز آنلاین؛ مروری بر سایتها و وبلاگهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۱۱۰
▪ بخش انگلیسی: ص ۱۳۲
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست