پنجشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۳ / 13 March, 2025
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی و تبلیغات ـ شماره ۸، اردیبهشت ۱۳۸۷


▪ سرمقاله / لزوم ایجاد تحول مفهومی در ساختار تبلیغات کشور: ص ۲۰
▪ تاثیر چاشنی‌های فروش بر روی افزایش فروش/دکتر محمود محمودیان: ص ۲۲
▪ مرگ تبلیغات مدرن و دگرگونی تبلیغات اینترنتی/مهندس علی خویه: ص ۲۶
▪ جاذبه های تبلیغات /مهندس بهنود الله‌وردی نیک: ص ۳۰
▪ نام تجاری، سرمایه اصلی کسب و کار /مهدی مومن: ص ۳۲
▪ تبلیغات و بازاریابی چریکی /دکتر کامبیز حیدرزاده، شراره عاضدی تهرانی: ص ۳۴
▪ تأثیر جنبه‌های اخلاقی برند در افزایش اعتبار شرکت در جامعه/حسین وهابی: ص ۴۰
▪ تبلیغ در تاریکی /حسن بنانج: ص ۴۴
▪ سبک‌های تبلیغات /دکتر محمود محمودیان، مهندس علی خویه: ص ۴۸
▪ اشتباهات رایج در تبلیغات؛ ده قدم تا نابودی /مترجم: مهندس فریبرز خدادادی: ص ۵۲
▪ رازهای تبلیغات/ دیوید اگیلوی؛ مترجم: کورش حمیدی ، علی فروزفر: ص ۵۴
▪ رضایت مشتریان چقدر برای ما اهمیت دارد /دکتر امیر عبدالله ستوده: ص ۵۸
▪ نحوه محاسبه قدرت نهفته در یک برند /مترجم: سیده شیوا حسینی: ص ۷۵
▪ مروری بر تبلیغات خلاق جهان: ص ۷۶
▪ معرفی کتاب: ص ۱۰۷
▪ آدنیوز ؛ تازه‌های تبلیغات: ص ۱۰۸
▪ آدز آنلاین؛ مروری بر سایت‌ها و وبلاگ‌های تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۱۱۰
▪ بخش انگلیسی: ص ۱۳۲
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)