سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
سه مانع بزرگ در موفقیت بازاریابی کسب و کار کوچک
وقتی شما حس می كنید كه می خواهید همیشه در كسب و كارتان مشغول باشید اما به جاییكه می خواهید نمی رسید، این مسئله می تواند تلاش شما را برای رسیدن به بازاریابیتان نا امید كند و می تواند به آسانی مانند احساس ندیدن جنگل بعلت درختها شود.
(not see the forest for the trees) اینجا سه مانع بزرگ وجود دارد كه من مرتبا با صاحبان كسب و كار برخورد می كنم و اینكه شما چگونه می توانید از آنها دوری كنید.
● تعریف ناواضح موفقیت
برای عده ای كلمه موفقیت، فكر شهرت و كامیابی را در ذهن به وجود می آورد. اما برای كسب و كارهای كوچك من برخلاف تعریف موجود در منبع راهنمایی شما پیش بینی می كنم. در هنگام توضیح تعریف خود از موفقیت، من پیشنهاد می كنم كه موفقیت را با نقطه نظرات مشتریان شروع كنید.
آنچه كه شما سعی دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ آنچه كه آنها در نتیجه خرید از خدمات شما خواهند داشت یا قادر به انجام آن باشند چیست؟ آنچه كه شما دوست دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ من خواهم فهمید زمانی موفق هستم كه مشتریانم مجبور نباشند با چگونگی جذب دائم كسب و كار بیشتر مبارزه كنند.
● مشخص نكردن كسانی كه مشتریان مطلوب شما هستند
وقتی كه شما می توانید كسانی را كه مشتریان ایده ال شما هستند را مشخص كنید، بهتر است جاییكه آنها را پیدا می كنید را بشناسید و بدانید چگونه با آنها خرید و فروش می كنید. شما می توانید پیامی را ایجاد كنید كه مستقیماَ از آنها درخواست كنید. شما چه چیزی در مورد بهترین مشتریانتان می دانید؟زمانی را برای كار با یكدیگر بگذرانید مانند تكمیل یك مشخصه همچنانكه میتوانید از كار كردن با اكثر مشتریان لذت می برید. مشخصات و جمعیت شناسی چیست؟ شما چگونه آنها را برای فردی كه هرگز با آنها برخورد نكرده شرح می دهید؟ بدون مشخص كردن مشتریان ایده التان، احتمال می رود كه شما زمان، تلاش و پول را برای گروه اشتباهی هدر داده اید.
● عدم توضیح دقیق از ارزش منحصر به فرد شما
شما باید قادر باشید كه به وضوح آنچه كه شما را از رقیبانتان متفاوت می كند را تعریف كنید. اگر آینده نگریهای شما نمی تواند شما را از تمام پیشنهادات رقابتی در بازار متمایز كند بنابراین چرا آنها از شما خرید می كنند؟
اغلب برای كسب و كارهای كوچك آنها منحصر به فرد نیستند فقط آنها زمانی را صرف ارزیابی می كنند و به وضوح علت و چگونگی را توضیح می دهند.
هر آنچه كه شما بهتر، سریعتر، ارزانتر یا مؤثرتر انجام می دهید چیست؟ شاید یك مدل منحصر است كه شما ایحاد كرده اید. شاید آن ضمانت رضایت شماست كه به مشتریان عرضه می شود. مهمترین چیزی كه اینجا با دقت توضیح داده می شود این است كه چرا منحصر به فرد بودن شما اینقدر برای مشتریان و آینده نگریهای شما مهم است. چرا آنها باید دقت كنند؟ زمانی را صرف نگاه كردن به این آیتم ها برای كسب و كارتان كنید. زمان زیادی صرف خواهد شد. اگر شما فهمیدید كه نمی توانید جنگل را به خاطر درختان ببینید (not see the forest for the trees) برای گرفتن كمك خارجی تردید نكنید.
منبع : کارآفرینی
منبع : سایت تحلیلی MLM
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی ایران مجلس خلیج فارس بابک زنجانی قوه قضائیه دولت دولت سیزدهم حجاب شورای نگهبان مجلس یازدهم محمدباقر قالیباف
قوه قضاییه هواشناسی شهرداری تهران تهران سیل شورای شهر تهران دستگیری آموزش و پرورش سلامت پلیس قتل شورای شهر
قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا ایران خودرو بازار خودرو دلار تورم بانک مرکزی قیمت خودرو مالیات ارز
تلویزیون سینمای ایران سریال سینما فیلم تئاتر موسیقی دفاع مقدس رسانه ملی بازیگر محمدرضا گلزار کتاب
سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش عالی
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه عربستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور باشگاه استقلال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وحید شمسایی بازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر
هوش مصنوعی اینترنت تبلیغات فناوری اپل همراه اول پهپاد گوگل روزنامه آیفون
داروخانه سازمان غذا و دارو خواب کاهش وزن بارداری دیابت طول عمر سلامت روان قهوه فروش اینترنتی دارو آلزایمر