چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
میزبان وبسایتها
هر وب سايتى بايد در يک سرور (کامپيوترى که بطور مداوم به اينترنت متصل است) ميزبانى شود. (يعنى نياز به يک خط اختصاصى بصورت اجاره دارد) ولى يک ناشروب سايت نياز ندارد که صاحب يا ادارهکننده سرور خود باشد. در حقيقت بيشتر ناشرين وبسايتي، تنها فضايى را در سرور يک شرکت خارجى اجاره مىنمايند. |
اساساً يک ناشروب سه گزينه وسيع دارد: |
۱. فضايى را در يک يا چند سرور که تحت مالکيت يک شرکت خارجى است اجازه نمايد. |
- بدون نام (Domain) اختصاص خود، در اين مورد آدرس وب سايت شبيه زير خواهد بود: نام شرکت / ch. نام سرور www |
- با نام (Domain) اختصاصى (يعنى سرور مجازي): در اين حالت آدرس وب سايت بشکل زير مىباشد: com. نام شرکت. www |
مزاياى اين گزينه عبارتند از: |
سرمايهگذاى و هزينههاى عملياتى پايين و سادگى |
۲. مالک سرور يا سرورهاى خود در يک شرکت خارجى (يک شرکت خارجى مىتواند هر شرکتى باشد، مثلاً يک ارائهکننده حضور در وب (wwp) يعنى ارائهکننده حضور اينترنتى (IPP) يا ارائهکننده خدمات اينترنتى (ISP) است.) باش (يعنى ميزبان). اين يک راهحل ميانه است. |
۳. سرور / سرورها و خط اختصاصى خود را داشته باشد. |
مزيت: |
کنترل کامل، ولى پيچيدهترين و گرانترين گزينه است. |
نکته: |
وب سايتهاى چندى (مثلاً www.altern.org ، www,tripod.com ، www.geocities ، www.netscape.com که خيلى از آنها خود را سايتهاى جمعى مىنامند) ميزبانى رايگان وبسايتها را ارائه مىدهند. |
چرا آنها اين کار را انجام مىدهند؟ دست کم به سه دليل زير: |
۱. ميزبانى رايگان است ولى ايجاد سايت بايد توسط کاربر يا يک مشاور شريک و همکار ارائهکننده حضور در وب (wpp) انجام گيرد. |
۲. آدرسهاى اين وبسايتها فرمت زير را دارند: |
عبارت ديگرى که طولانى نيز هست / www.geocities.com و نمىتواند فرمت com. اسم شرکت .www باشد طبق تعاريف فوق، اين مورد مربوط به گزينه ۱ مىشود. بنابراين ناشر چنين وب سايتى براى wpp خود تبليغات رايگان مىکند (مثلاً در اين مورد Geocities). |
۳. اين استراتژى ترافيک عظيمى از کاربران ايجاد مىکند، در نتيجه ارائهکنندگان حضور در وب قادر خواهند بود با موفقيت و با پرداخت خدماتى مانند تبليغ online به بازاريابى بپردازند. |
همچنین مشاهده کنید
- جایگاههای پرداخت
- چکلیست برای اقدام
- ضعف و قوت شبکه
- ابزار جستجو
- سیستمهای پرداخت
- سیستمهای پرداخت (۳)
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- پست الکترونیک
- چالشهای سایتهایی که بازارهای جهانی را هدف قرار دادهاند
- میزبان وبسایتها
- سیستمهای پرداخت (۲)
- عناصر اصلی وبسایتهای مؤثر
- چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
- گروهبندیهای مختلف از فروشگاههای مجازی
- بازاریابی فرد به فرد - مشترییابی انبوه
- هزینههای حضور در وب
- اینترنت
- امنیت وب
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- ملاحظات مالی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران بابک زنجانی مجلس شورای اسلامی مجلس چین دولت سیزدهم خلیج فارس لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان دولت حجاب مجلس یازدهم
روز معلم تهران معلم سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش شهرداری تهران فضای مجازی پلیس دستگیری شورای شهر تهران سلامت
خودرو بانک مرکزی دلار قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو ایران خودرو سایپا بازار خودرو مالیات تورم ارز
تلویزیون سریال سعید آقاخانی سینمای ایران سینما نون خ رسانه موسیقی تئاتر فیلم دفاع مقدس کتاب
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان ترکیه افغانستان
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان تراکتور رئال مادرید باشگاه استقلال لیگ برتر بایرن مونیخ فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام ناسا تسلا تبلیغات اپل فناوری همراه اول آیفون گوگل
داروخانه مسمومیت دیابت کاهش وزن طول عمر بارداری خواب سلامت روان آلزایمر